{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بهترین های سینمای ایران که حالتان را زیر و رو می کند!

بهترین های سینمای ایران که حالتان را زیر و رو می کند!
کدخبر : 12046

در این گزارش هفت فیلم حال خوب کن سینمای ایران معرفی می شوند که بهتر است در اولین فرصت به سراغشان بروید.

به گزارش هنر ام‌روز، وقتی که خیلی سرحال نیستید و دچار کسالت و بی حالی هستید تماشای یک فیلم سینمایی خوب می تونه مثل یک مسکن قوی عمل کند و حسابی سرحالتان بیاورد؛ فیلم هایی که داستان زیبایی برای گفتن دارند و شما را با خودشان به اعماق داستان می برند.

فیلم های حال خوب کن می توانند یک درام عاشقانه باشند یا یک کمدی اجتماعی فرقی نمی کند؛ مهم این است که برخی فیلم ها می توانند دل هر بیننده ای را بدست بیارند و آنها را مجذوب خود کنند.

 

به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که هفت فیلم حال خوب کن سینمای ایران را به شما معرفی نماییم که اگر تاکنون آنها را تماشا نکرده اید بهتر است در اولین فرصت به سراغشان بروید.

1.جهان با من برقص – 1398

مطمئنا یکی از بهترین فیلم های اخیر سینمای ایران که می تواند به شدت حال هر بیننده ای را خوب کند فیلم سینمایی جهان با من برقص می باشد که کارگردانی آن را سروش صحت بر عهده گرفته است.

داستان از آنجایی شروع می شود که دوستان جهانگیر متوجه می شوند او در آستانه مرگ است و همگی تصمیم می گیرند که با هم به ملاقات او بروند.

جهان با من برقص یک سینمایی به یاد ماندنی است که حرف های زیادی برای گفتن دارد و علی رغم ظاهر آن که با مرگ دست و پنجه نرم می کند به شدت فیلم حال خوب کنی می باشد.

2.خجالت نکش – 1396

خجالت نکش یک کمدی بی نظیر است که اجازه نمی دهد حتی برای لحظه ای خنده از روی لبهایتان محو شود؛ انگار رضا مقصودی خجالت نکش را ساخته است تا حال بیننده را خوب کند.

داستان در رابطه با یک زن و شوهر روستایی است که امیدوارند صاحب نوه شوند اما خودشان در سن میانسالی بچه دار می شوند و تصمیم می گیرند که این موضوع را از فرزندانشان پنهان کنند.

3.ایتالیا ایتالیا – 1395

ایتالیا ایتالیا یک فیلم خوش رنگ و لعاب در ژانر درام، کمدی می باشد که توسط کاوه صباغ کارگردانی شده است. صباغ برداشتی آزاد از یک عاشقانه را در دنیای واقعی به تصویر کشیده است که از ابتدای داستان عاشقانه نادر و برفا آغاز می شود.

ایتالیا ایتالیا تحلیل زیبایی از یک عاشقانه دارد که می تواند شما را میخکوب تلویزیون کند.

4.در دنیای تو ساعت چند است – 1393

بدون شک در دنیای تو ساعت چند است را می توان به عنوان یکی از بهترین سینمایی های ساخته شده ایرانی عنوان کرد. بازی بی نظیر لیلا حاتمی، علی مصفا و کارگردانی حرفه ای صفی یزدانیان شما را به تماشای یک فیلم منحصر به فرد دعوت می کنند.

معشوقی دل خسته که سالها در انتظار گلی بوده اما غافل از آنکه گلی اصلا او را به یاد نمی آورد.

اگر این فیلم را تا کنون تماشا نکرده اید باور کنید که یکی از بهترین های سینمای ایران را از دست داده اید.

5.خط ویژه – 1392

خط ویژه از نخستین فیلم های سینمایی ایران است که به موضوعات حساس اقتصادی و سیاسی می پردازد؛ یک سینمایی با ژانر درام و اجتماعی که شخصیت اول ندارد و تمامی بازیگران در بطن داستان هستند. داستان از آن جایی شروع می شود که سیمرا تصمیم می گیرد به کمک برادرش حساب بانکی یک شخص ثروتمند و با نفوذ را هک کنند اما در میانه جا به جایی، پول را به حسابی اشتباهی واریز می کنند.

6.زیر درخت هلو – 1384

ایرج طهماسب یکی از محبوب ترین کارگردان های ایران می باشد که در بین مردم طرفداران بسیاری دارد. یکی از خنده دار ترین و به یاد ماندنی ترین ساخته های او نیز سینمایی زیر درخت هلو می باشد که بازیگران بی نظیری مانند حمید جبلی و شهره لرستانی در آن ایفای نقش کرده اند. خلاصه ماجرا این است که در خانواده عارف پور، بزرگان پیش از آن که فوت کنند از زمان مرگ خود آگاه می شوند. اما چندی بعد نیز صفا مستخدم خانه عارف پورِ بزرگ خواب می بیند که زمان مرگش نزدیک می باشد.

زیر درخت هلو یک فیلم سرگرم کننده می باشد که خیلی خوب هم توانسته است در این زمینه موفق عمل کند.

7.آتش بس 1 – 1384

آتش بس 1 ساخته تهمینه میلانی در سال 85 توانست به پر فروش ترین فیلم سال تبدیل شود. با توجه به آنکه بانو میلانی کارگردانی این سینمایی را برعهده دارد می توانم گفت کلیت داستان مشخص است. ماجرا از آنجایی آغاز می شود که سایه تصمیم دارد تا از همسرش طلاق بگیرد اما خیلی تصادفی با یک مشاورِ خانواده آشنا می شود.

این سینمایی ژانری کمدی اجتماعی دارد که توانست توجه های زیاید را به خود جلب نماید چرا که در عین کمدی بودن در لایه های زیرین مضمون های اجتماعی مهمی را، به خصوص در آن سال ها، عنوان می دارد. با وجود گذشت 16 سال، آتش بس همچنان می تواند بیننده را به خنده وا دارد و حال او را خوب کند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها