{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سگ بند برای اکران نوروز مجوز گرفت؟!

سگ بند برای اکران نوروز مجوز گرفت؟!
کدخبر : 12108

فیلم کمدی «سگ‌بند» به کارگردانی مهران احمدی پروانه نمایش گرفت و احتمالا در نوروز اکران می‌شود.

به گزارش هنر ام‌روز، در شرایطی که موافقت با فیلم‌های معرفی شده از سوی شورای صنفی نمایش برای اکران نوروزی در سازمان سینمایی با اما و اگرهایی روبرو شده، اداره کل روابط عمومی این سازمان خبر داد که شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، در جلسه اخیر خود با صدور پروانه نمایش برای فیلم «سگ بند» به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و کارگردانی مهران احمدی موافقت کرده است.

این فیلم کمدی طبق گفته محمدرضا فرجی - مدیرکل نمایش سازمان سینمایی از گزینه‌های رزرو شورای صنفی نمایش بوده و سازمان سینمایی تاکید دارد که با توجه به ایام عید نوروز، باید فیلم‌های شاد و کمدی در بسته اکران نوروز قرار بگیرند و احتمالا صدور مجوز این فیلم کمدی در هیمن راستا اتفاق افتاده است.  

مهران احمدی فیلمبرداری دومین فیلم سینمایی خود پس از «مصادره» را مهرماه سال 1398 کلید زد.

«سگ بند» (یکی از فنون کشتی پهلوانی) به نویسندگی حمید اکبری خامنه و تهیه‌کنندگی محمد حسین قاسمی ساخته شده که طبق خبرهای منتشر شده قرار بود 70 درصد آن در تهران و ۳۰ درصد دیگر در خارج از کشور فیلمبرداری شود.

امیر جعفری، بهرام افشاری، مرحوم سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور، ناهید مسلمی، سعید امیر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، مرحوم عزت الله مهرآوران، سیامک صفری، امین فصیح و مهران احمدی بازیگران «سگ بند» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها