{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اسکورسیزی و کوپولا چون فیلم‌هایشان مخاطب ندارد از مارول انتقاد می‌کنند

اسکورسیزی و کوپولا چون فیلم‌هایشان مخاطب ندارد از مارول انتقاد می‌کنند
کدخبر : 12427

ساموئل ال. جکسون از اسکورسیزی و کوپولا انتقاد کرد و گفت این سینماگرها به دلیل آنکه فیلم هایشان تماشاگر ندارد از فیلم های مارول انتقاد می کنند.

به گزارش هنر ام‌روز،  از ساموئل ال جکسون بازیگر مشهور هالیوود این هفته در برنامه «نما» در مورد فیلمسازانی که فیلم‌های ابرقهرمانی را مورد انتقاد قرار می‌ دهند (کارگردانانی مانند مارتین اسکورسیزی، فرانسیس فورد کاپولا و غیره که از فیلم‌های مارول به دلیل ایجاد اختلال در بازار پخش فیلمها انتقاد کرده بودند) سوال شد. جکسون یکی از بازیگران ثابت دنیای سینمایی مارول در این باره گفت آن فیلمسازها از دنیای مارول انتقاد می کنند تنها به این دلیل که مردم فیلم‌های آنها را نگاه نمی کنند.

ساموئل ال. جکسون درباره کارگردانانی که از فیلم‌های مارول انتقاد می‌کنند، گفت: این فیلمها همان هایی هستند که من در کودکی در سینما می دیدم. ساختن فیلم مدت زمانی طولانی همچون معما بود اما حالا دیگر رازی در کار نیست بچه ها می دانند چگونه فیلم ها را با تلفن های همراه شان بسازند.

بازیگر نقش نیک فیوری تاکید کرد: بنابراین آن فیلمسازها برایشان ساده است که این فیلم ها را رد کنند تنها به این دلیل که مردم فیلم های آنها را نمی بینند.

ساموئل ال. جکسون اضافه کرد: گویا ما آنها را ناامید کرده‌ایم، اما همیشه همین‌طور بوده است. وقتی ما جوان‌تر بودیم، مردم برای دیدن فیلم‌های کابویی می‌رفتند و برای دیدن فیلم‌های ابرقهرمانی افراد دیگری به سینما می‌رفتند. وقتی یک داستان جدی تعریف ‌کنید، بله مخاطب خاص خودتان را پیدا می‌کنید.

این بازیگر در پایان تاکید کرد: مردم برای اینکه حال خود را بهتر کنند و از زندگی روزمره خارج شوند به سینما می روند. آنها برای گذراندن اوقات خوش به سالن های بزرگ و تاریک می روند و زمان خوبی است برای اینکه با هم بخندند و جیغ بکشند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها