{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بد دهن‌ ترین بازیگر تاریخ سینما کیست؟

بد دهن‌ ترین بازیگر تاریخ سینما کیست؟
کدخبر : 12443

سه بازیگر با اختلاف در صدر بددهن‌ترین بازیگران در سینما هستند: جونا هیل، دی کاپریو و ساموئل ال جکسون.

به گزارش هنر ام‌روز، ساموئل ال. جکسون این هفته در برنامه جیمی فالن (The Tonight Show) متوجه شد که رکورددار بیشترین استفاده از الفاظ رکیک در یک فیلم نیست. «باز بینگو» بهار سال ۲۰۲۰ گزارش داد که «جونا هیل» و «لئوناردو دی‌کاپریو» بالاتر از جکسون قرار دارند.

جکسون پس از پی بردن به این رتبه می‌گوید: «مزخرف است! نه، نه، امکان ندارد! جونا هیل و لئو؟ واقعاً؟ باور نمی‌کنم. اشتباه حساب کرده‌اند.» 

بنابر این بررسی، هیل ۳۷۶ مرتبه در فیلم‌هایش از الفاظ رکیک استفاده کرده که بخش زیادی از آن به شخصیت او در فیلم «سوپربد» (Superbad) و شخصیت «دانی ازاف» در فیلم «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) اختصاص دارد. دی‌کاپریو با ۳۶۱ لفظ رکیک در رتبه دوم و به دنبال او جکسون با ۳۰۱ لفظ در رتبه بعدی جای گرفته‌اند.

به گزارش ۳۰نما، فیلم «گرگ وال استریت» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی دارای ۷۱۵ لفظ رکیک بوده و از این حیث بالاتر از فیلم «قصه عامه‌پسند» (Pulp Fiction) «کوئنتین تارانتینو» با بازی جکسون در رتبه اول تاریخ سینما قرار گرفته است. فیلم «جواهر تراش‌نخورده» (Uncut Gems) با بازی «آدام سندلر» نیز در این رده‌بندی در مقام دوم قرار گرفته و در آن ۶۴۶ لطف رکیک استعمال شده است.

براساس این بررسی، هیل در فیلم «گرگ وال‌ استریت» در هر ۱۰۰۰ کلمه ۲۲.۹ مرتبه یک لفظ رکیک را به کار می‌برد، در حالی که شخصیت جکسون در فیلم «جکی براون» در هر ۱۰۰۰ کلمه ۶.۹ لفظ رکیک استفاده می‌کند.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها