{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

داریوش مهرجویی: شریفی‌نیا به من خیانت کرد

داریوش مهرجویی: شریفی‌نیا به من خیانت کرد
کدخبر : 12529

انتقادات تند کارگردان «لامینور» از سانسور و حذفیات ویدیوی دومش.

به گزارش هنر ام‌روز، بعد از ویدیوی داریوش مهرجویی در انتقاد از جلوگیری از اکران نوروزی و عدم تمدید پروانه نمایش «لامینور»، ویدیوی دومی از صحبت‌های این کارگردان پخش شد که تقطیع بخش‌هایی از آن در همان زمان پخش سوال‌برانگیز شده بود. اما داریوش مهرجویی در گفتگو با بهمن بابازاده به تندی از شریفی‌نیا به خاطر حذف صحبت‌هایش در این ویدیو و نحوه گرفتن این مصاحبه انتقاد کرد.

شهاب حسینی رفت/شوک‌ بزرگ شهاب حسینی به دشمنانش/ زحمت نکشید خودم کنار کشیدم

خواننده‌ای که آریا عظیمی‌نژاد برای حذفش عذرخواهی کرد، پس از دو سال ترکاند

جمله ۱۸+ جناب خان که در ابتدا رامبد نفهمید و بعد قهقهه زد
مهرجویی در بخشی از صحبت‌هایش گفت:« شنیده بودم که شریفی‌نیا آدم منفوری شده، ولی باور نمی‌کردم. او نامه‌ایی هم از ارشاد آورده بود علیه درمیشیان و می‌گفت باید از ارشاد تشکری کنی که نکردم و علیه درمیشیان حرف بزنی. یک دفعه آقای شریفی‌نیا شروع به سوالات بی‌ربط کرد و خلاصه اینها ما را به حرف کشیدند و با خنده و غمزه و قمیش مجبور کردند این متن را بگویم که من دو بار این متن را گفتم. که متن اول خیلی درست‌تر و متن دومی که منتشر کردند جاهای مختلفی را شریفی‌نیا کات می‌کرد و میگفت این‌ را نگو این را بگو! فکر می کردم او دوست و رفیق شفیق من است و هیچ موقع به من خیانت نمی کند..ولی کرد!»

مهرجویی در ادامه با روایت بخش‌های مختلف حذف شده صحبت‌هایش گفت:«قصد من از این ویدیو تشکر از مردم عزیزم بود که در مورد ویدیو اول خیلی من را تشویق کردند. من در ویدیویی د‌وم صحبتم را با این شروع کردم که تمدید پروانه نمایش «لامینور» ماحصل فریاد‌ها، اعتراض‌ها، همدلی‌ مردم است. نباید زیربار حرف زور برویم و هر وقت ما مردم با هم یک صدا باشیم می‌توانیم خواسته‌هایمان را به نتیجه برسانیم و به حق و حقوق‌مان برسیم. من در ویدیو دوم گفتم با سانسور و سیستم نظارت کنونی موافق نیستم. سیستمی است که برای سینما مضر است و باعث ریزش تماشاچی می‌شود. سانسور به ضرر همه ماست. متضرر اصلی سانسور سینماگران و تماشاگران هستند و برای مقابله با سانسور در کنار تک تک فیلم‌سازان هستم و درمیشیان هیچ وقت اطلاعات غلطی به من نداده. او گفت نمی‌گذارند فیلم در نوروز به نمایش در بیاید. و در نهایت نگذاشتند...»

کارگردان «لامینور» در پایان گفت:«تاسف می‌خورم در آن لحظه نفهمیدم که شریفی‌نیا که سال‌ها دستیارم بود اکنون فرستاده‌ و بازجویی شیرین‌زبان است که آمده تا پروژه تخریبم را کلید بزند.شریفی‌نیا دست‌خط‌هایی هم از من گرفت که همین حالا اعلام می کنم آن نوشته‌ها باطل است»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها