{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

احتمال یک حرکت اعتراضی در مراسم اسکار: در دست گرفتن وارونه مجسمه توسط برنده‌ها

احتمال یک حرکت اعتراضی در مراسم اسکار: در دست گرفتن وارونه مجسمه توسط برنده‌ها
کدخبر : 12643

طراحان، مهندسان و تدوین‌گران صدا در مراسم اسکار نود و چهارم به نشانه اعتراض به حذف پخش زنده اهدای جوایز هشت شاخه از جمله بهترین صدا، شکواییه‌ای امضاء کرده‌اند.

به گزارش هنر ام‌روز، ورایتی گزارش داده است که اعضای اتحادیه تدوین‌گران صدا علاوه بر این برای پوشیدن وارونه نشان اتحادیه به نشانه اعتراض برنامه‌ریزی می‌کنند. «کارول اوربان» رئیس «انجمن صدای سینما» این اقدام را تأیید کرده و می‌گوید حتی ممکن است اعتراضات دیگری صورت بگیرد.
اوربان می‌گوید: «آخر هفته آینده، [تندیس] اسکار ممکن است وارونه شود چرا که ممکن است ببینیم برندگان همه شاخه‌ها اسکارشان را به نشانه یک همبستگی بی‌صدا با نامزدهایی که پخش زنده اهدای جوایزشان حذف شده وارونه به دست بگیرند. همه ما فیلمسازانی با اهمیت برابریم.»

بیش از ۸۰ نفر از جمله ۱۶ برنده اسکار این نامه را امضاء کرده‌اند. در بخشی از این نامه که به «دیوید روبین» ریاست آکادمی و شبکه ای‌بی‌سی نوشته شده آمده است: «به عنوان جمعی از هنرمندان صداپرداز، با احترام با تغییرات پخش زنده مراسم اسکار نود و چهارم مخالفت می‌کنیم.همه ما با هم فیلم می‌سازیم و باید بر روی وجوه اشتراک تمرکز کنیم نه آنچه ما را از یکدیگر جدا می‌کند.»
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها