{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جوانگرایی در سینما سلیقه ای است

جوانگرایی در سینما سلیقه ای است
کدخبر : 12690

بازیگر فیلم «مرد بازنده» معتقد است که جوان گرایی و استفاده از بازیگران جوان در سینما بستگی به سلیقه هر کارگردان دارد.

به گزارش هنر ام‌روز، مرد بازنده جدیدترین ساخته محمدحسین مهدویان در چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و پس از آن در سبد اکران نورز امسال هم قرار گرفت. از همین رو، این فیلم سینمایی از ۱۸ اسفند در سینما‌های سراسر کشور بر روی پرده رفته است.

مجید نوروزی بازیگر نقش اردلان در این فیلم می‌گوید: این نقش چالش‌های بسیاری داشت و اگر انتخاب کاراکتر را به اختیار خودم می‌گذاشتند، قطعا باز هم اردلان را انتخاب می‌کردم.

مرد بازنده از داستان چالش‌های یک پلیس در یک پرونده قتل و مشکلات او در برابر فرزندانش سخن می‌گوید. اثری که به گفته مجید نوروزی فیلمنامه بسیار متفاوتی دارد.

این بازیگر با بیان اینکه اولین تجربه همکاری خود با محمدحسین مهدویان را پشت سر گذاشته است، او را کارگردان ماهر و باهوش دانست و گفت: من به به او در کار اعتماد کردم و خوشبختانه جواب اعتمادم را هم گرفتم.

نقش پلیس در فیلم مرد بازنده را هم جواد عزتی ایفا می‌کند. بازیگری که پیش‌تر با مجید نوروزی در فیلم «دوزیست» هم همبازی بوده است و نوروزی درباره همکاری با عزتی می‌گوید: همه آن‌هایی که جواد عزتی را می‌شناسند می‌دانند که او بسیار درجه یک است و تجارب خود را در اختیار بازیگران جوان‌تر قرار می‌دهد.

همچنین به گفته نوروزی، جوان گرایی و استفاده از بازیگران جوان در سینما بستگی به سلیقه هر کارگردان دارد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها