{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جایزه بدترین بازیگر از بروس ویلیس پس گرفته شد

جایزه بدترین بازیگر از بروس ویلیس پس گرفته شد
کدخبر : 12786

برگزارکنندگان "جوایز تمشک طلایی" (Razzie Awards) جایزه "بدترین بازی بروس ویلیس در سال ۲۰۲۱" برای "گناه کیهانی" (Cosmic Sin) را پس گرفتند.

به گزارش هنر ام‌روز، جایزه "تمشک طلایی" بازیگر بازنشسته پس گرفته شد. به دنبال اعلام بازنشستگی "بروس ویلیس" از بازیگری با ابتلا به آفازی و از دست دادن قدرت تکلم، برگزارکنندگان "جوایز تمشک طلایی" (Razzie Awards) جایزه "بدترین بازی بروس ویلیس در سال ۲۰۲۱" برای "گناه کیهانی" (Cosmic Sin) را پس گرفتند.

در بیانیه "جان ویلسون" و "مو مورفی" بنیان‌گذاران "تمشک طلایی" آمده است: "اگر وضعیت جسمانی یک فرد فاکتوری برای تصمیم‌گیری و یا عملکرد آن‌ها باشد، ما تشخیص می‌دهیم که شایسته نیست به آن‌ها جایزه "تمشک طلایی" را اهدا کنیم."

خانواده ستاره "جان سخت" (Die Hard) چهارشنبه این هفته تأیید کردند که ویلیس به آفازی مبتلا است و بازیگری را کنار می‌گذارد. واکنش "تمشک طلایی" به این اتفاق و اهدای جایزه به این بازیگر با انتقاد مواجه شده بود. صفحه رسمی "تمشک طلایی" پس از بیانیه خانواده ویلیس نوشت: ""تمشک طلایی" به خاطر وضعیت جسمانی "بروس ویلیس" واقعاً متأسف است. شاید به همین دلیل بود که او می‌خواست امسال در اوج خداحافظی کند. برای بروس و خانواده‌اش آرزوی بهترین‌ها را داریم."

به گزارش ۳۰نما، "وینست دنافریو" بازیگر "غلاف تمام فلزی" (Full Metal Jacket) در واکنش به بیانیه "تمشک طلایی" نوشته است: "بسیار توهین‌آمیز است. امیدوارم که یک روز احترام گذاشتن را یاد بگیرید و اصلاح شوید."

مورفی در ماه فوریه اعلام کرده بود که "تمشک طلایی" اهدا شده به "شلی دووال" برای فیلم "درخشش" (The Shining) ساخته "استنلی کوبریک" را نیز پس می‌گیرد. ویلسون در سال ۲۰۲۰ نوشته بود: "در دفاع از دووال، ما بعدها متوجه شدیم که کوبریک او را با رفتار متحکمانه‌اش به مرز جنون رسانده. متعاقباً (بعضی) او را "نابغه" دانستند و دووال را روانی. به اعتقاد ما کوبریک او را آزار داد تا نمایشی وحشت‌زده از او بگیرد و حالا که به گذشته نگاه می‌کنیم می‌بینیم تنها کوبریک را باید ملامت کرد."

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها