{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جشنواره داکا 2020

حضور هفت و نیم در بنگلادش

حضور هفت و نیم در بنگلادش
کدخبر : 1283

فیلم سینمایی "هفت و نیم" در جشنواره داکا 2020 به کارگردانی "نوید محمودی" حاضر می‌شود.

هنرام‌روز-زهرا ره‌گشای: فیلم سینمایی "هفت و نیم" به کارگردانی و نویسندگی "نوید محمودی" و تهیه‌کنندگی "جمشید محمودی" در جشنواره داکا 2020 نمایش داده می‌شود. این سومین حضور برادران محمودی در جشنواره فیلم داکا است. 

در سال ۲۰۱۶ هم فیلم سینمایی "چند متر مکعب عشق" توانست از همین جشنواره جایزه بهترین فیلم را دریافت کند. "چند متر مکعب عشق" علاوه بر این، از جشنواره‌های بین‌المللی جایپور، تورنتو و رباط مراکش جوایزه جهانی کسب کرده است.

آخرین دست‌آورد بین‌المللی فیلم سینمایی "هفت و نیم" جایزه اصلی هیات داوران فیلم پارسی در سیدنی بود که ماه گذشته آن را دریافت کرد.

"هفت و نیم" که محصول مشترک ایران و افغانستان است، ماجرای زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان روایت می کند و قصه دخترانی است که جمعه شب مراسم عروسی آنها برگزار می شود اما هر کدام از آنها به نوعی درگیر مسئله ای هستند.

قصه شبانه: "ندا جبرئیلی، شادی مختاری و آتیه جاوید"، قصه نگار: "هستی مهدوی، محمدرضا غفاری"، قصه ناهید : "آناهیتا افشار و علیرضا کمالی نژاد"، قصه فرشته : "فرشته حسینی، حسین مهری، رویا جاوید نیا و هانیه قاسمی"، قصه نیلوفر: "شیدا خلیق و علیرضا استادی"، قصه شکر: "متین حیدری نیا، روژان تقیزاده"، قصه راحیل: "افسانه کمالی، زهرا بهروز منش، مهسا همتی، محیا صدرزاده، آرمیتا فروزنده و فاطمه صادقی"، "رضا احمدی، قاسم مربی، حامد اکبری، مصطفی اکبری ، رضا اکبری و عرفان اکبری" سایر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

آخرین ساخته "نوید محمودی" فیلم سینمایی "مردن در آب مطهر" است که قرار است اولین نمایش آن در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باشد.

 جشنواره داکا از  ۱۱ تا ۱۹ ژانویه ۲۰۲۰ در بنگلادش برگزار خواهد شد که "هفت و نیم" در این جشنواره سه نمایش با حضور "نوید محمودی" به همراه جلسات پرسخ و پاسخ خواهد داشت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها