{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

هنرپیشه بالیوود به ایران می‌آید

هنرپیشه بالیوود به ایران می‌آید
کدخبر : 12885

جان آبراهام هنرپیشه بالیوود قرار است در خرداد ماه امسال برای بازی در فیلم حادثه ای- مهیج "تهران "به شهر تهران بیاید.

به گزارش هنر ام‌روز، به نقل از رسانه های هندی،" جان آبراهام" ستاره 50 ساله سینمای هند که حاصل ازدواج پدری هندی و مادری ایرانی (از پارسیان هند) است، قرار است برای بازی در نقش اول فیلم "تهران" در خرداد ماه امسال به ایران بیاید.

این ستاره سینمای هند همزمان تهیه کننده سینما هم هست و  در کار "مدلینگ" هم اشتغال دارد.

عصر ایران نوشت فیلم "تهران" با الهام از وقایع واقعی، اولین کارگردانی فیلم سینمایی "آرون گوپالان"، فیلمساز سرشناس تبلیغاتی هند را رقم خواهد زد. فیلمنامه این اثر را "رایتش شاه" و "آشیش پراکاش ورما" نوشته اند.

1364293_874

تبلیغ پوستر فیلم "تهران" در صفحه اینستاگرام " جان آبراهام"

جان آبراهام درباره فیلم تهران گفته است:" این یک فیلم ژئوپلتیک است...اگر در بحران روسیه و اوکراین سرمایه‌گذاری کرده‌اید، از خود می‌پرسید که چین چه می‌کند، ایران چه می‌کند، فلسطین در کجای این ماجرا قرار می‌گیرد، تهران درباره همه این‌ها است... این یک فیلم خیره کننده است."

آبراهام گفت: این فیلم، در هسته خود، یک داستان عاشقانه خواهد بود، اما برخلاف هر چیزی که مخاطب قبلا دیده است فیلمنامه این اثر یکی از منحصر به فردترین مفاهیمی است که خوانده ام، جایی که بیننده پس از تماشای آن سر خود را خارانده و به فکر فرو خواهد رفت."

این بازیگر ادامه داد: اما کار من این است که آن را به عنوان یک سازنده ساده کنم و به مخاطب ارایه کنم. در اصل، فیلم یک داستان عاشقانه است و من مدت‌هاست که داستان عاشقانه‌ای متفاوت انجام نداده‌ام و وقتی در یک داستان عاشقانه معمولی بازی کردم به طرز بدی شکست خوردم."

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها