{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اگر اجازه اکران «چپ راست» و «شیشلیک» را می‌دادند وضع اکران نوروز بهتر می‌شد

اگر اجازه اکران «چپ راست» و «شیشلیک» را می‌دادند وضع اکران نوروز بهتر می‌شد
کدخبر : 12937

روایت یک تهیه‌کننده از دلیل فروش پایین‌تر از انتظار اکران نوروز.

به گزارش هنر ام‌روز، سید جمال ساداتیان با تاکید براینکه وزارت ارشاد نباید فیلترهای خود را برای صدور مجوز اینقدر تنگ کند، به ایسنا گفت: «در اکران نوروزی اگر کمی سیاست به خرج داده می‌شد و فیلم‌هایی مثل «شیشلیک» و «چپ راست» اکران می‌شدند وضع سینماها در اکران نوروزی بهتر می‌شد.

الان مردم دنبال فیلم‌هایی هستند که برایشان مفرح و جذاب باشد و شاید یک دلیل اینکه فیلم‌های کمدی به نسبت فیلم‌های اجتماعی شرایط بهتری دارند به حال عمومی جامعه برگردد که بعد از دو سال قرنطینه و شرایط اسفناک کرونا و داغدار شدن مستقیم و غیرمستقیم بسیاری از خانواده‌ها شرایط مطلوبی ندارند.

افزایش قیمت بلیتاجتناب‌ناپذیر بود، چون هزینه‌های تولید فیلم نسبت به دو سال قبل پنج برابر شده و هزینه نگهداری سالن‌های سینما نیز به همین نسبت افزایش پیدا کرده است. اگر سینمادار نتواند این هزینه‌ها را با نرخ بلیت سینما تنظیم کند قطع به یقین بعد از مدتی بودجه‌ای برای اداره سالن‌ها ندارد و سینمایش به مرور زمان مستهلک می‌شود. به نظر من با توجه به شرایطی که به لحاظ قیمت تمام شده فیلم‌ها وجود دارد، هنوز هم جا دارد که نرخ بلیت باز هم افزایش پیدا کند. در کنار این افزایش قیمت بلیت سینماها، اگر مردم به سینما بروند و از آنچه تماشا کرده‌اند احساس رضایت کنند شاید هضم افزایش قیمت برایشان قابل قبول‌تر باشد تا اینکه به سینما بروند و به زعم خود بلیت فیلم گران شده بخرند، اما از تماشای فیلم رضایتی نداشته باشند.
 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها