{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آخرین فیلم سینمایی نیکی کریمی

هنرنمایی متفاوت جواد عزتی در آتابای

هنرنمایی متفاوت جواد عزتی در آتابای
کدخبر : 1326

"جواد عزتی" "در فیلم سینمایی "آتابای" برای نخستین بار به زبان ترکی نقش‌آفرینی خواهد کرد.

هنرام‌روز-زهرا ره‌گشای: "جواد عزتی" بازیگر پرکار این سال‌ها در فیلم سینمایی "آتابای" به کارگردانی "نیکی کریمی" ایفای نقش می‌کند. عزتی قرار است در این فیلم سینمایی به زبان ترکی بازی کند و این تجربه متفاوتی برای او محسوب می‌شود. "جواد عزتی" امسال در سه فیلم دیگر "مغز استخوان، دوزیست و شنای پروانه" حضور داشته است که همه این فیلم‌های سینمایی در سی و هشتمین جشنواره فجر حاضر خواهند بود.

سینمایی پنجم "نیکی کریمی" بازیگران دیگری چون "هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی، دانیال نوروش، یوسفعلی دریادل و مه‌لقا می‌نوش" دارد که تابستان امسال در شهر خوی واقع در آذربایجان غربی،فیلم‌برداری خود را شروع کرده است.

"آتابای" به قلم "هادی حجازی‌فر" است که برای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده نمایش می‌شود.

"حسین علیزاده" که از چهره‌های تحسین شده موسیقی فیلم در ایران بهشمار می‌رود، به عنوان آهنگساز در سینمایی "آتابای" حضور دارد. علیزاده پس از هفت سال دوری با این فیلم به سینما بازمی‌گردد. آخرین حضور "حسین علیزاده" به عنوان آهنگساز در سینما در فیلم "آسمان زرد کم عمق" به کارگردانی "بهرام توکلی" بود.

"نیکی کریمی" پیش از این در کارنامه کاری خود فیلم‌های سینمایی "یک شب، چند روز بعد، سوت پایان و شیفت شب" را کرگردانی کرده است. هم‌چنین او دو مستند داشتن یا نداشتن و روزی روزگاری فوتبال را ساخته است. شیفت شب که آخرین اثر نیکی کریمی بود در سی و سومین جشنواره فیلم فجر توانست دو دیپلم افتخار برای بهترین بازیگر زن و جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کند. 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها