{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تلوبیون را دست کم نگیرید/ یک میلیون کاربر تلوبیون «درخت گردو» را رایگان دیدند

تلوبیون را دست کم نگیرید/ یک میلیون کاربر تلوبیون «درخت گردو» را رایگان دیدند
کدخبر : 13536

پس از یک ماه اکران آنلاین و رایگان فیلم سینمایی «درخت گردو» تعداد کاربرانی که به تماشای این اثر نشستند، از مرز یک میلیون نفر گذشت.

به گزارش هنر ام‌روز، اکران فیلم‌سینمایی «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان از نخستین روزهای سال ۱۴۰۱ به شکل رایگان در سرویسِ پلاسِ تلویزیون تعاملی تلوبیون آغاز شد. در آستانه ورود به ماه دوم اکران این فیلم، تعداد کاربرانی که به صورت آنلاین این اثر سینمایی را تماشا کردند، به رکورد ۱,۰۲۴,۰۰۰ کاربر رسید.

«درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی، با بازی پیمان معادی، مینو شریفی، مینا ساداتی و مهران مدیری در سال ۱۳۹۸ ساخته شد و در جشنواره فیلم فجر حضور یافت. اکران سراسری این فیلم در سال ۱۴۰۰ انجام شد با فروش ۱۶۷هزار بلیت، رتبه هفتم پرفروش‌ترین فیلم سال را از آن خود کرد و از چهارم فروردین ۱۴۰۱ در تلوبیون پلاس به صورت آنلاین و رایگان در دسترس قرار گرفت.

این فیلم روایت درد و رنج مردمان مظلوم شهرستان سردشت بعد از جنایت جنگی رژیم بعث در ۷ تیر ۱۳۶۶ با استفاده از بمب‌های شیمیایی خریداری شده از کشورهای اروپایی است که هزاران تن از مردم این شهر، در معرض گازهای سمی قرار گرفتند و مسموم شدند.

داستان «درخت گردو» در سه بازه زمانی سال‌های ۱۳۶۶، ۱۳۸۴ و ۱۳۹۵ روایت می‌شود و براساس داستان تلخ و واقعیِ زندگی قادر مولان پور از یک روستای مرزی نزدیکی سردشت است که خانواده‌اش درگیر فاجعه بمباران شیمیایی بودند.

امکان تماشای فیلم سینمایی «درخت گردو» در حال حاضر با اینترنت نیم‌بها و بدون نیاز به پرداخت اشتراک یا هزینه بلیت اکران آنلاین، همچنان برای بیش از ۲۰ میلیون کاربر اپلیکیشن تلوبیون و ده‌ها میلیون کاربر سایت تلوبیون فراهم است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها