{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

چه خبر از پروانه نمایش علف‌زار و هناس؟/ بهرام رادان و محمدرضا شفاه پروانه نمایش گرفتند

چه خبر از پروانه نمایش علف‌زار و هناس؟/ بهرام رادان و محمدرضا شفاه پروانه نمایش گرفتند
کدخبر : 13547

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش برای دو فیلمِ «علف‌زار» و «هِناس» موافقت کرد.

به گزارش هنر ام‌روز،  شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر خود با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «علف‌زار» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی و «هناس» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی حسین دارابی موافقت کرد.

براساس اعلام اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، «علفزار» اولین ساخته کاظم دانشی به تهیه‌کنندگی بهرام رادان، روی یکی از موضوعات حساس اجتماعی دست گذاشته است و پژمان جمشیدی نقش اصلی آن را به عنوان یک بازپرس ایفا می‌کند. سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مائده طهماسبی، مهدی زمین‌پرداز و صدف اسپهبدی از جمله بازیگران آن هستند.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در چندین رشته نامزد و در نهایت برنده ۴ جایزه بهترین صداگذاری، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل زن (صدف اسپهبدی) و بهترین فیلمنامه شد.

فیلم «هِناس» هم در ژانر بیوگرافی ساخته شده و روایت تلاش‌های عاشقانه زنی است برای بیرون کشیدن زندگی‌اش از تشویش و تلاطم؛ روایت زندگی شهید داریوش رضایی‌نژاد. مریلا زارعی، بهروز شعیبی، وحید رهبانی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و کوثر حیدری از بازیگران آن هستند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها