{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مدیر پردیس زندگی: تماشاگران از تماشای «مجبوریم» راضی هستند

مدیر پردیس زندگی: تماشاگران از تماشای «مجبوریم» راضی هستند
کدخبر : 13968

پویا سعیدى پور، مدیر پردیس سینمایى زندگى اکران فیلم «مجبوریم» تازه ترین ساخته رضا درمیشیان را رضایت بخش و امیدوار کننده دانست.

به گزارش هنر ام‌روز، سعیدی پور در این باره به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اکران فیلم سینمایی «مجبوریم» به کارگردانى رضا درمیشیان با سه ویژگى مهم آغاز شده ، اولین و مهمترین ویژگى این فیلم بازگرداندن مخاطب جدى سینما به سالن ها بوده مخاطبانى که ما معمولا در دوران جشنواره فیلم فجر می بینیم. ما بعد از آغاز اکران «مجبوریم» شاهد حضور تماشاگرانى هستیم که دنبال فیلم هاى اجتماعى بودند که اتفاقا بعد از کرونا کمتر این نوع فیلم ها آن هم با این سطح کیفى اکران شده بود.

ویژگى دوم این فیلم که به شخصه در کمتر فیلمى دیده بودم همراهى مخاطب با فیلم حتى بعد از پایان فیلم است، به طورى که مخاطب از صندلى خود بلند نمیشود و تا انتهاى تیتراژ روى صندلى خود نشسته و به پرده خیره میماند، علت این تأمل تماشاگران در پایان فیلم اولا درگیر شدن فکر مخاطب با فیلم از نظر محتوا و قصه است و به فکر فرورفتن او در پایان سانس نتیجه تفکر و اندیشه تماشاگران است و علت دوم نیز استفاده از موسیقى استاد کیهان کلهر در تیتراژ پایانى فیلم است که باعث حضور تماشاگران تا آخرین لحظه تیتراژ در سالن می شود.

آخرین ویژگى این فیلم رضایتمندى مخاطبان از فیلم است، تمام افرادى که در این روزهاى ابتدایى اکران فیلم «مجبوریم» در پردیس زندگى به تماشاى این فیلم نشسته بودند با رضایت کامل سالن نمایش را ترک میکردند.

مدیر پردیس زندگی در پایان گفت: رضایت تماشاگران مهمترین عامل موفقیت فیلم «مجببوریم» در ادامه اکران خواهد بود.

«مجبوریم» تازه ترین فیلم رضا درمیشیان کارگردان فیلم های «عصبانی نیستم!» و «لانتوری» است که در آن فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان،پارسا پیروزفر،بهمن فرمان آرا،پردیس احمدیه،مجتبی پیرزاده،بابک کریمی ،همایون ارشادی، پریوش نظریه،رضا بهبودی، احمد حامد، مریم بوبانی، راموناه شاه و... با حضور ژاله علو حضور دارند.

ده درصد از عواید فروش فیلم «محبوریم» در سینماهای سراسر کشور زیرنظر «لیلا ارشد» برای زنان کارتن خواب، بی سرپرست و بدسرپرست هزینه خواهد شد.

عکس: نوشین‌ جعفری

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها