{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پژمان جمشیدی می‌تواند مخاطبان سینمای اجتماعی را به سالن‌ها برگرداند

پژمان جمشیدی می‌تواند مخاطبان سینمای اجتماعی را به سالن‌ها برگرداند
کدخبر : 14044

پخش‌کننده «علف‌زار»: اکران این فیلم از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش هنر ام‌روز، در شرایطی که سازمان سینمایی خبر آغاز اکران فیلم «علف‌زار» از چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت را اعلام کرده ، سعید خانی مدیر دفتر پخش خانه فیلم که پخش «علف‌زار» را برعهده دارد اعلام کرد با توجه به آماده نبودن نسخه نهایی و تبلیغات فیلم اکران از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود.

سعید خانی در این مورد گفت: «ما همه برنامه‌ریزی‌هایمان برای اکران «علف‌زار» در ۱۸ خرداد بود. اما طی صحبت‌هایی که امروز دوستان در سازمان سینمایی با ما داشتند و با توجه به افت فروش فیلم‌ها قرار شد این فیلم زودتر اکران بشود. اما در این شرایط مراحل فنی و آماده‌سازی نسخه‌ نهایی فیلم هنوز تمام نشده و ما در تلاشیم فیلم را آماده نمایش کنیم و همزمان بتوانیم شرایط را برای یک تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب جهت اکران این فیلم انجام بدهیم در نتیجه فیلم ان‌شالله از اوایل هفته‌آینده اکران خواهد شد.

پخش‌کننده «علف‌زار» درباره پیش‌بینی‌اش از گیشه این فیلم هم گفت: با توجه به استقبال فراوان تماشاگران در جشنواره فجر از فیلم اکران خوبی داشته باشیم و معتقدم «علف‌زار» می‌تواند مخاطبان سینمای اجتماعی را به سالن‌ها برگرداند.

فیلم «علف‌زار» با بازی پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، یسنا میرطهماسب، مایٔده طهماسبی، متین حیدرنیا و .. از فیلم‌های موفق جشنواره فجر امسال بود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها