{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مسعود کیمیایی تهیه‌کننده فیلم علی عطشانی شد/ حضور مجید میرفخرایی و پولاد کیمیایی

مسعود کیمیایی تهیه‌کننده فیلم علی عطشانی شد/ حضور مجید میرفخرایی و پولاد کیمیایی
کدخبر : 14151

مسعود کیمیایی تهیه‌کنندگی فیلم «ستاره‌ها بدون تاریکی نمی‌درخشند» به کارگردانی علی عطشانی را که قرارست با بازی پولاد کیمیایی در هالیوود ساخته شود، برعهده گرفت.

به گزارش هنر ام‌روز، مسعود کیمیایی تهیه‌کنندگی فیلم «ستاره‌ها بدون تاریکی نمی‌درخشند» به کارگردانی علی عطشانی را بر عهده گرفته است. «ستاره‌ها بدون تاریکی نمی‌درخشند» سومین فیلم هالیوودی علی عطشانی است که قرار است به زودی و با بازی پولاد کیمیایی و دو بازیگر آمریکایی مقابل دوربین برود.

این روابط عمومی خبر خود را بر اساس متن منتشر شده در سایت هالیوود نیوزپرس نوشته و آورده است: «علی عطشانی کارگردان ایرانی که پیش از این فیلم‌های «اولین متولد» و «لوتریا» را در هالیوود کارگردانی کرده است، قرار است جولای امسال ساخت فیلم سینمایی «ستاره‌ها بدون تاریکی نمی درخشند» را در لس آنجلس آغاز کند.

مسعود کیمیایی فیلمساز مطرح ایرانی که یکی از کارگردانان سینمای ایران و موج نو در سینمای خاورمیانه است، تهیه‌کنندگی فیلم جدید علی عطشانی محصول کمپانی برایت لایت فیلم آمریکا را برعهده دارد.

پولاد کیمیایی فرزند مسعود کیمیایی که پیش از این در یکی از فیلم‌های قبلی علی عطشانی در ایران با او همکاری داشته نیز از بازیگران این فیلم است. پیش از این نام مجید میرفخرایی از طراحان صحنه پیشکسوت ایرانی به عنوان طراح صحنه این فیلم در صفحه imdb فیلم اعلام شده بود.

برخی از عوامل این فیلم که در صفحه imdb  منتشر شده، عبارتند از نویسنده و کارگردان: علی عطشانی، تهیه کننده: مسعود کیمیایی، مهدی منصوری، ادوین آونس، طراح صحنه: مجید میرفخرایی، طراح گریم: فرزانه زردشت، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: هومن سپنتامهر، طراح لباس: ملیکاسادات اسماعیلی، الناز باقری، طراح گریم: فائزه السادات موسوی.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها