{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تشویق ۸ دقیقه‌ای پرشور و شوکه‌کننده فیلم «مثلث غم»/ فیلمی که ۱۵ دقیقه جنجالی دارد

تشویق ۸ دقیقه‌ای پرشور و شوکه‌کننده فیلم «مثلث غم»/ فیلمی که ۱۵ دقیقه جنجالی دارد
کدخبر : 14177

فیلم هجو اجتماعی روبن اوستلوند با سکانس ۱۵ دقیقه ای دریازده شدن شخصیت ها دل تماشاگران را در فستیوال کن برد.

به گزارش هنر ام‌روز، تماشاگران فستیوال کن که منتظر فیلم «جنایات آینده» دیوید کراننبرگ بودند تا از این اثر ترسناک شوکه شوند با نمایش جهانی تازه ترین هجو اجتماعی روبن اوستلوند با عنوان «مثلث غم» شگفتی هیجان انگیزی را تجربه کردند.

این فیلم پس از نمایش پر جنب و جوشش که در آن تماشاگران در سالن سینمای کاخ فستیوال از وحشت و لذت در حال فریاد زدن بودند، به مدت هشت دقیقه تشویق شد.

در «مثلث غم» هریس دیکینسون بازیگر «موش های ساحلی» و «مردان پادشاه» نقش یک مدل را بازی می‌کند که شانس این را پیدا می کند که به واسطه برنده شدن یک سفر رایگان از جانب دوست دختر اینفلوئنسرش در یک قایق تفریحی مجلل به تعطیلات برود. وودی هارلسون بازیگر مطرح سینما نیز نقش کاپیتان الکلی قایق تفریحی مملو از مهمانان پرمدعا و بداخلاق را بازی می کند.

فیلم یک صحنه ۱۵ دقیقه ای روی دریا با مهمانان دریازده دارد که احتمالا پرشور و غوغاترین واکنش تماشاگران فستیوال کن را تا کنون در رویداد امسال داشته است.

حاضران در کاخ جشنواره کن با دیدن این ۱۵ دقیقه جیغ می کشیدند و چشمان خود را بسته و از خنده غش کرده بودند. البته دیده شد که سه نفر سر این صحنه که لحظات مشمئزکننده ای هم داشت از سالن بیرون آمدند.

همانطور که در ابتدا اشاره شد جمعیت حاضر در سالن نمایش با تشویق ایستاده هشت دقیقه‌ای به این فیلم واکنش نشان دادند که بسیار پرشورتر از تشویق‌های فیلم «تاپ گان: ماوریک» و دیگر فیلم‌هایی بود که تاکنون در جشنواره حضور داشته اند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها