{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

زهرا امیر‌ابراهیمی: می‌خواستند مرا حذف کنند، می‌خواستند من خودکشی کنم، اما در آخر من اینجا هستم

زهرا امیر‌ابراهیمی: می‌خواستند مرا حذف کنند، می‌خواستند من خودکشی کنم، اما در آخر من اینجا هستم
کدخبر : 14355

صحبت‌های شنیدنی زهرا امیر‌ابراهیمی در نشست خبری بعد از جایزه جشنواره کن: «عاشق مردم ایران هستم، حتی آنهایی که زندگی‌ام را نابود کردند».

به گزارش هنر ام‌روز، زهرا امیرابراهیمی بعد از دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کن درباره خوشحالی مردم ایران از جایزه‌اش گفت: «همین که من امشب اینجا هستم، پیامی مخصوصا برای زن‌های ایرانی‌ است. عده‌ای می‌خواستند من را از همه‌جا پاک کنند. می‌خواستند من را از سینما حذف کنند. آن‌ها می‌خواستند من هیچ جای دیگری دیده نشوم. حتی شاید می‌خواستند خودکشی کنم... که بمیرم. اما در آخر، من اینجا هستم. فکر می‌کنم این نشانه‌ی قدرت ماست و فقط به معنیِ قدرت زنان نیست، بلکه این قدرتِ انسان است. اگر به خودتان باور داشته باشید، می‌توانید.

من خیلی کار کردم. من فقط به خودم ایمان نداشتم... بلکه به شدت و به سختی کار کردم. من هنوز عاشق ایران هستم. ایران کشور اول و دوست داشتنی من است و عاشق تمام مردم ایران هستم، حتی آن‌هایی که زندگی‌ام را نابود کردند. می‌دانم مشکل بزرگ‌تر از یک مشکل شخصی است، یا حتی فراتر از دولت است. مساله درباره تمام شیوه‌ها و سیستمِ فکری است و فکر می‌کنم امروز همه‌چیز در حال تغییر است و این خبر خوبی برای من... و این جایزه، تشویق بسیار خوبی برای همه، مخصوصا زنان است.»

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها