{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پیشنهاد جنجالی یک هموطن مقیم آلمان به اصغر فرهادی

پیشنهاد جنجالی یک هموطن مقیم آلمان به اصغر فرهادی
کدخبر : 14427

یکی از ایرانیان مقیم آلمان با انتشار رشته توییتی در صفحه شخصی خود با تعریف داستانی واقعی به اصغر فرهادی پیشنهاد داد که فیلمی بر اساس این داستان بسازد.

به گزارش هنر ام‌روز، متن توییت این هموطن مقیم آلمان به شرح زیر است:

موضوع فیلم عنکبوت مقدس، قتل های زنجیره ای زنان خیابانی توسط سعید حنایی در مشهد است. اما به طور موذیانه تلاش شده، جنایت های این قاتل زنجیره ای را به مذهب شیعه و اعتقادات وی ربط دهد.

به گزارش هنر ام‌روز، در تریلر این فیلم عکس هوایی از مشهد است که حرم امام رضا (ع) در مرکز آن است که شباهت عجیبی به تارهای عنکبوت دارد.  

زهرا امیر ابراهیمی یکی از بازیگران این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن را به خود اختصاص داد من سناریویی را به آقای اصغر فرهادی پیشنهاد و هزینه های ساخت فیلم را هم تقبل می کنم.  سال 2008 خبری کل اروپا را تکان داد' یوزف فریتزل' مرد یهودی اطریشی 24 سال  دخترش الیزابت را در زیرزمینی به مساحت یازده متر مربع زندانی کرده.

الیزابت هفت بار از پدرش باردار می‌شود، که یکی از بچه ها بعد از تولد فوت می‌کند.  جایزه که سهل است، اگر این فیلم اجازه اکران گرفت و به جشنواره ها راه یافت، من از آقای اصغر فرهادی و زهرا امیر ابراهیمی و... معذرت خواهی کرده و مجدد برانداز  میشوم.

کریم+هگی

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها