{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

گلشیفته فراهانی: سینمای سعید روستایی من را با سینمای ایران آشتی داد/ متاسفم که در اتفاق تاریخی امسال جشنواره کن نبودم

گلشیفته فراهانی: سینمای سعید روستایی من را با سینمای ایران آشتی داد/
متاسفم که در اتفاق تاریخی امسال جشنواره کن نبودم
کدخبر : 14448

صحبت‌های گلشیفته فراهانی درباره سعید روستایی و جشنواره کن.

به گزارش هنر ام‌روز، گلشیفته فراهانی در بخشی از گفت و گویش در حاشیه جشنواره کن درباره حضور فیلم‌های او و زهرا امیرابراهیمی و ترانه علیدوستی در جشنواه کن گفت: «متاسفانه نتوانستم در این اتفاق تاریخی باشم. خودم اینقدر مهم نبودم بیشتر از همه می‌خواستم کنار زر(امیرابراهیمی) باشم و ترانه هم عزیز دل منه و دیدنش خیلی خوشحال کننده بود، همچنین نوید و پیمان اما آنها گروه بزرگی از ایران هستند، اما من و زر انگار پشتمون به هم بود انگار ما اکیپ هم بودیم. دلم میخواست کنار او باشم و ببینم از این پله‌ها بالا می‌رود. ما با اختلاف شش ماه جفتمون خیلی سخت از ایران بیرون آمدیم و راه سختی آمدیم و تمام انرژی ام در این مدت به سمت او بود»

گلشیفته در ادامه درباره پیامش به سازندگان «برادران لیلا» گفت:«شما عزیزان من، دوستان من، برادران و خواهران و جان دل من هستید. آنها که از ایران آمدند، بوی ایران را می‌دهند. کاشکی بودم می‌دیدمتان. پیمان و ترانه را سالهاست که ندیدم و نوید را خیلی دوست داشتم ببینم و آقای روستایی که خیلی ارادت دارم به سینمایشان و سینمای ایشان بود که من را با سینمای ایران آشتی داد.

مدتی قبل «متری شیش و نیم» را دیدم و اصلا با این فیلم یک گرهی از دوری من با سینمای ایران باز شد. بنابراین من خیلی مدیون سینمای آقای روستایی هستم و نوید و پیمان که بودند و حالا ترانه عزیز در این سینما هست.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها