{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

داور عصر جدید به پروانه نمایش رسمی یک فیلم بی‌ اعتنایی می‌کند

داور عصر جدید به پروانه نمایش رسمی یک فیلم بی‌ اعتنایی می‌کند
کدخبر : 14774

مجید اسماعیلی که مدتی است مدیر عامل موزه سینما شده از اکران یکی فیلم‌های دارای پروانه نمایش در موزه سینما خودداری کرده است.

به گزارش هنر ام‌روز، مجید اسماعیلی که بیشتر مردم او را در قامت داور مسابقه استعداد یابی «عصرجدید» می‌شناشند، حالا به عنوان مدیر عامل موزه سینما خودش را در مرتبه‌ای بالاتر از سازمان سینمایی وزارت ارشاد دیده و با یک تصمیم خودسرانه از اکران فیلمی که در دولت سیزدهم به ریاست سید ابراهیم ریسی پروانه نمایش گرفته، جلوگیری کرده است.اینکه چرا یک مدیر زیر مجموعه وزارت ارشاد، به خود چنین اجازه‌ای داده که پروانه نمایش رسمی یک فیلم را نادیده بگیرد، سوالی است که باید ریس سازمان سینمایی که حکم انتصاب او را امضاء کرده پاسخ بدهد.

جالب اینجاست مجید اسماعیلی در مسابقه عصرجدید و در مقام داور ، دائم از حمایت نسل جوان و استعدادها دم می‌زند و شرکت‌کننده ها و مخاطبان تلویزیون را به پیروی از چارچوب‌های قانونی رهنمون می‌کند، در حالیکه خودش ناقض قانون شده و با تکیه بر سلیقه شخصی خود از اکران یک فیلم جلوگیری کرده‌است.

اگر سازمان سینمایی با مدیری که به شکل خودسرانه ناقض پروانه فیلمی شده برخورد قاطعی نداشته باشد از این پس باید شاهد بی‌قانونی‌های زیادی از سوی مدیران زیر دست بود. مدیرانی که خودشان را بالاتر از قانون و مراجع قانونی می‌دانند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها