{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تهیه کننده برادران لیلا: یا مشکل فیلم را حل کنید، یا رسما اعلام کنید توقیف شده/ چرا باید از گوشه و کنار بشنوم که همه ما ممنوع الکار شده ایم؟!

تهیه کننده برادران لیلا: یا مشکل فیلم را حل کنید، یا رسما اعلام کنید توقیف شده/ چرا باید از گوشه و کنار بشنوم که همه ما ممنوع الکار شده ایم؟!
کدخبر : 14802

صحبت‌های جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم «برادران لیلا» درباره اکران فیلم:

به گزارش هنر ام‌روز،  جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم «برادران لیلا» در گفتگو با امیرعباس صباغ در برنامه سینمامعیار در خصوص حواشی مجدد بوجود آمده پیرامون حضور این فیلم در جشنواره جهانی فیلم مونیخ گفت:

«قبل از نمایش در جشنواره کن برادران لیلا در یک شورای اولیه در سازمان سینمایی دو سه مرتبه دیده شد.

۸ اصلاحیه به فیلم دادند که ۳، ۴ مورد آن را اعمال کردیم.

ارسال فیلم به جشنواره کن قبل از دریافت پروانه نمایش یک روال جاری در سنوات گذشته بود که مدیریت جدید مخالف آن بود و ما هم چون یک فیلم بین دو دولت بودیم طبق روال مرسوم عمل کردیم

بعد از جشنواره کن چند مرتبه درخواست تشکیل جلسه دادم اما هیچ پاسخی نگرفتم.

ما فکر کردیم این گروه جدید پشتیبان سینما هستند و هنوز هم منتظریم در خصوص این فیلم اعلام موضع کنند.

یا مشکل را حل کنید یا رسما اعلام کنید فیلم توقیف شده و عوامل آن هم ممنوع الکار شده اند! چرا من باید این حرف ها را از گوشه و کنار بشنوم؟

نگذارید مثل تجربیات قبلی این فیلم توقیف شود و چند سال بعد یک گروه جدید بیاید و در اولین اقدام فیلم های آرشیوی را اکران کند.

بگذارید فیلم مسیر خودش را برود و به ما یاد بدهید از این به بعد فیلم تا سر کوچه هم خواست برود باید پروانه نمایش داشته باشد!

برادران لیلا یک فیلم ارزشمند و برای مردم ایران است و هیچ مشکلی ندارد

از مسئولین سینمایی خواهش میکنم با یک تدبیر مشکل نمایش فیلم را حل کنند

دیگر نمی دانم من تهیه کننده باید چکار کنم؟ چرا با من جلسه نمی گذارید؟ چرا باید از گوشه و کنار بشنوم که همه ما ممنوع الکار شده ایم؟ درست است که رسما چیزی به ما اعلام نشده اما این همه بی اعتنایی به درخواست برگزاری یک جلسه حضوری این شایعه را تقویت می کند. اینکه ما را از برگزاری یک جلسه محروم می کنند خیلی بد است و من می ترسم چند وقت بعد من را از ورود به وزارت ارشاد هم محروم کنند.
 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها