{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اکران «قصیده گاو سفید» در سینماهای اسپانیا آغاز شد

اکران «قصیده گاو سفید» در سینماهای اسپانیا آغاز شد
کدخبر : 14856

فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم در سینماهای اسپانیا اکران می‌شود.

به گزارش هنر ام‌روز، فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی از دهم ژوئن اکران سراسری خود را در سینماهای اسپانیا آغاز کرده است.

شرکت سرستی فیلم (SURSTEY FILM) پخش سراسری «قصیده گاو سفید» را در کشور اسپانیا به عهده دارد و هم زمان اکران این فیلم را در ۴۰ سینمای اسپانیا آغاز کرده است.

فیلم «قصیده گاو سفید» که در ایران امکان نمایش عمومی نداشته، پیش از این اکران موفقی را در کشورهای فرانسه، هلند، بلژیک، سوئد، ژاپن، پرتغال، جمهوری چک، لهستان، یونان، اسلواکی، صربستان و کرواسی پشت سر گذاشته است. کشورهایی چون چین، دانمارک، برزیل، فنلاند، نروژ، ترکیه و بسیاری کشورهای دیگر اروپایی، آسیایی و آمریکای جنوبی نیز به تدریج میزبان این فیلم در سینماهایشان خواهند بود و تا به این لحظه بیش از سی کشور جهان قرارداد اکران سراسری فیلم را با پخش‌کننده فرانسوی به امضا رسانده‌اند.

نخستین نمایش جهانی فیلم «قصیده گاو سفید» در بخش مسابقه اصلی جشنواره برلین بود و این فیلم موفق به دریافت جایزه تماشاگران از این جشنواره معتبر شد. این فیلم تاکنون در بیش از چهل جشنواره بین‌المللی حضور داشته و جوایزی چون بهترین کارگردانی جشنواره وایادولید اسپانیا، تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره زوریخ سوئیس، بهترین فیلم جشنواره فریشتاد اتریش و بهترین فیلم داوران آکادمیک جشنواره جنایت و مکافات استانبول را نیز در کارنامه خود دارد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها