{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سام اصغری می خواهد به عنوان یک ابرقهرمان در فیلم های مارول بازی کند!

سام اصغری می خواهد به عنوان یک ابرقهرمان در فیلم های مارول بازی کند!
کدخبر : 14976

سام اصغری و بریتنی اسپیرز هفته پیش مراسم مجلل عروسی خود را با حضور سلبریتی های هالیوود و دنیای موسیقی برگزار کردند. آنها همچنین با خرید خانه ای ۱۱.۸ میلیون دلاری برای آغاز زندگی مشترک خود خبر ساز شدند. حالا خبرهایی مبنی بر علاقه سام اصغری به بازی در یکی از تولیدات آینده مارول به عنوان یک ابرقهرمان منتشر شده است.

به گزارش هنر ام‌روز، سام قبلاً نقش‌های کوچکی در مجموعه‌ های تلویزیونی از جمله Dollface و Hacks داشته است و همچنین در فیلم  Can You Keep A Secret حضور داشته است. بر اساس گزارش‌ها، سام اصغری به امید اینکه بتواند نقشی ابرقهرمانی در سری فیلم‌های پرفروش مارول به دست آورد، برای رؤسای فیلم‌های مارول تست‌های ضبط شده خود را ارسال کرده است. سام می‌خواهد یک الگوی مثبت برای مردان جوان ایرانی باشد، نه افراد شروری که معمولا در فیلم ها، آنها را به تصویر می‌کشند. او روی مهارت‌های مبارزه خود کار کرده است و تمرینات خود را در هنرهای رزمی ترکیبی افزایش داده است و دوره کلاس‌های بدلکاری را می گذراند.

3-82

سام در فیلم جدیدی با عنوان Hot Seat بازی کرده است که قرار است ماه آینده اکران شود. او در این فیلم در کنار مل گیبسون جنجالی، کوین دیلون و شانن دوهرتی بازی می کند. او با به اشتراگ گذاشتن تریلر فیلم Hot Seat در اینستاگرام خود نوشت: پاپ کورن خود را آماده کنید. برای کمی اکشن آماده باشید.» سال گذشته، سام اعلام کرد که برای بازی در کمدی پرطرفدار  And Just Like That  تست بازیگری داده بود.

5-56

در همین حال، بریتنی پس از حذف اکانت اینستاگرام خود پس از ناسزاگویی علیه خانواده‌اش، زنگ خطری را در میان طرفداران ایجاد کرد. این ستاره موسیقی پاپ تنها یک هفته پس از ازدواجش با سام اصغری، اکانت خود را حذف کرد. اما طرفداران همچنان می‌توانند لحظات مهم روز بزرگ ازدواج آنها را در صفحه سام ببینند. او عکس‌هایی از پشت صحنه آن روز را منتشر کرده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها