{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تهیه‌کننده فیلم شیشلیک: ۴۰ اصلاحیه «شیشلیک» را اعمال کردیم/ جواب تلفن ما را هم نمی‌دهند!

تهیه‌کننده فیلم شیشلیک: ۴۰ اصلاحیه «شیشلیک» را اعمال کردیم/ جواب تلفن ما را هم نمی‌دهند!
کدخبر : 15012

گفتگویی با تهیه کننده فیلم شیشلیک.

به گزارش هنر ام‌روز، محمدرضا منصوری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شیشلیک» در گفت و گو با مهر عنوان نمود:
تاکنون ما بسیاری از این موارد را اصلاح کرده‌ایم و در یک تعامل سازنده با شورا پروانه نمایش فیلم را گرفته‌ایم. حالا اگر دوستان باز اصلاحیه‌های جدید دارند یا حرف تازه‌ای می‌زنند باید با حفظ حقوق قانونی ما و از طریق گفتگو و اقناع به راه حلی برای رفع مشکل فیلم برسند. بالاخره فیلمی بهنام «شیشلیک» وجود دارد که سینماداران و پخش‌کنندگان به‌عنوان صاحب‌نظران حوزه اکران معتقدند می‌تواند رونقی به گیشه سینماها بدهد، آیا باید این امکان را از سینما بگیریم؟ ما باید درباره این فیلم گفتگو کنیم و تمام مشکل ما این است که چرا این گفتگو صورت نمی‌گیرد و شاهد یک بی‌توجهی هستیم؛ چرا امروز کسی از سازمان سینمایی پاسخگوی پیگیری‌های ما نیست؟ آقای سهرابی همین حرف‌ها را می‌توانست در تماس تلفنی به خود ما بگوید، چرا در فضای رسانه‌ای آن را مطرح می‌کند.

تهیه‌کننده «شیشلیک» در ادامه با تأکید مجدد بر عدم پاسخگویی مسئولان سازمان سینمایی به پیگیری‌ها عوامل این فیلم، گفت: به نظر می‌رسد دوستان سازمان سینمایی اساساً نمی‌خواهند با پروژه‌ای به نام «شیشلیک» روبه‌رو شوند. نمی‌خواهد در میزانسن ارتباط با تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم قرار بگیرند و دلیلش هم روشن است؛ استدلال منطقی و قانع‌کننده‌ای برای عدم اکران فیلم ندارند. این مسئله ارتباطی هم به اصلاحاتی که به فیلم وارد کرده‌اند ندارد. حتماً خودشان می‌دانند با توجه به فرآیند طی شد.

منصوری در با اشاره به فهرست بالغ بر چهل مورد اصلاحیه‌ای که تاکنون به فیلم «شیشلیک» وارد شده گفت: تاکنون ما بسیاری از این موارد را اصلاح کرده‌ایم و در یک تعامل سازنده با شورا پروانه نمایش فیلم را گرفته‌ایم. حالا اگر دوستان باز اصلاحیه‌های جدید دارند یا حرف تازه‌ای می‌زنند باید با حفظ حقوق قانونی ما و از طریق گفتگو و اقناع به راه حلی برای رفع مشکل فیلم برسند. بالاخره فیلمی بهنام «شیشلیک» وجود دارد که سینماداران و پخش‌کنندگان به‌عنوان صاحب‌نظران حوزه اکران معتقدند می‌تواند رونقی به گیشه سینماها بدهد، آیا باید این امکان را از سینما بگیریم؟ ما باید درباره این فیلم گفتگو کنیم و تمام مشکل ما این است که چرا این گفتگو صورت نمی‌گیرد و شاهد یک بی‌توجهی هستیم؛ چرا امروز کسی از سازمان سینمایی پاسخگوی پیگیری‌های ما نیست؟ آقای سهرابی همین حرف‌ها را می‌توانست در تماس تلفنی به خود ما بگوید، چرا در فضای رسانه‌ای آن را مطرح می‌کند؟

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها