{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دی کاپریو به بازیگر نقش الویس پریسلی چه توصیه‌ای کرد؟

دی کاپریو به بازیگر نقش الویس پریسلی چه توصیه‌ای کرد؟
کدخبر : 15061

«الویس» با بازی آستین باتلر در نقش الویس پریسلی در افتتاحیه داخلی ۳۲.۵ میلیون دلار فروخته است. این فیلم پربیننده، پشتوانه فکری دی‌کاپریو را با خود همراه داشته است.

به گزارش هنر ام‌روز، آستین باتلر با نقش «الویس پرسلی» در فیلم «الویس» (Elvis) می‌دانست که رسماً وارد قلمرو شهرت خواهد شد. او برای به دست آوردن این نقش اول بر «مایلز تلر» و «هری استایلز»‌ غلبه کرد، اما باید با کارگردانی همکاری می‌کرد که به سخت‌گیری شهرت دارد.

 

باتلر برای اینکه خودش را آماده این چالش کند، با «لئوناردو دی‌کاپریو» که سابقه همکاری با لورمن در «رومئو + ژولیت» (Romeo + Juliet) و «گستبی بزرگ» (The Great Gatsby) را داشت مشورت کرد.

باتلر در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» توصیه دی‌کاپریو را فاش کرده و می‌گوید: «لئو به من گفت: «باز دائماً تو را از تعادل خارج می‌کند، و چیزهایی از تو بیرون می‌کشد که هرگز نمی‌دانستی درونت وجود دارد.» این دقیقاً تجربه‌ای است که داشتم.»

تمایل لورمن برای تغییر صحنه‌ها در آخرین دقایق باتلر را به ستوه می‌آورد، اما این بازیگر می‌گوید این روش کارگردان سبب خلق بهترین لحظات فیلم شده است: «روزهایی بود که می‌گفتم: «باز، چرا کاری را انجام نمی‌دهیم که برایش آماده شده‌ایم؟» متوجه شدم که او مرا تا مرز آنچه توان انجامش را دارم پیش می‌راند. به شکلی می‌خواهی لحظه نادری ثبت کنی – اگر کاری را انجام می‌دادیم ک برایش آمادگی داشتیم، شاید تازگی کمتری پیدا می‌کرد.»

باتلر در مورد آن تغییرات در لحظات آخر می‌گوید: «برای نواختن جاز، باید تئوری موسیقی را بدانید. باید گام‌های گیتار را بدانید، اما در نهایت، بداهه‌پردازی می‌کنید. باید علم داشته باشی و تمرین کنی و سپس وارد لحظه حال شوی و هرچه در مقابلت هست را بنوازی. این روش باز است چون برای آماده‌سازی تلاش زیادی می‌کند. وقتی زمان فیلمبرداری برسد، و من یک سال برای یک صحنه خودم را آماده کرده باشم، ناگهان در آن روز، تمام صحنه تغییر می‌کند.»

«الویس» در افتتاحیه داخلی ۳۲.۵ میلیون دلار فروخته است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها