{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

همکاری داریوش خنجی با بونگ جون هو/ «میکی۷»: فیلم تازه سازنده «انگل»

همکاری داریوش خنجی با بونگ جون هو/ «میکی۷»: فیلم تازه سازنده «انگل»
کدخبر : 15119

یک فیلمبردار ایرانی‌الاصل فرانسوی در دومین همکاری خود با بونگ جون هو بعد از «اوکجا»، فیلم «میکی 7» او را فیلمبرداری خواهد کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، داریوش خنجی فیلمبرداری ایرانی‌الاصل فرانسوی در دومین همکاری خود با بونگ جون هو بعد از «اوکجا»، فیلم «میکی 7» او را فیلمبرداری خواهد کرد. این اولین فیلم بونگ جون هو بعد از فیلم بسیار موفق «انگل» بود که برای او چندین جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین فیلم را به ارمغان آورد. همچنین این اولین فیلم انگلیسی زبان او بعد از «اوکجا» و «اسنوپیرسر» است که در هر دو بخشی از فیلم به زبان کره‌ای بود، اتفاقی که احتمالا با توجه به قصه فیلم «میکی 7» نیافتد و فیلم کاملا به زبان انگلیسی باشد.

رابرت پتینسون قرار است در این فیلم علمی تخیلی نقش اصلی را ایفا کند، فیلمی که بر اساس کتابی از ادوارد اشتون است و روایت یک دنیای ویران در فضاست. این کتاب در فوریه 2022 منتشر شده ولی خیلی زود حق اقتباس سینمایی‌اش خریده شد و حالا بونگ جون هو آن را به عنوان پروژه بعدی خود انتخاب کرده است. همچنین برخی با توجه به رابطه خوب بونگ و جشنواره کن، احتمالا این جشنواره محل اولین نمایش این فیلم خواهد بود.

تونی کولت، مارک روفالو و نائومی آمی دیگر بازیگران این فیلم هستند و همچنین کمپانی پلن بی کمپانی فیلمسازی برد پیت هم یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. بونگ هم اکنون در حال ساخت بر روی سریال «انگل» برای شبکه اچ بی او است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها