{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فروش نیم میلیاردی «تی‌تی» در روز اول اکران

فروش نیم میلیاردی «تی‌تی» در روز اول اکران
کدخبر : 15283

گزارش ویدئویی از اکران مردمی فیلم «تی‌تی» در پردیس کوروش.

به گزارش هنر ام‌روز، فیلم سینمایی «تی‌تی» به کارگردانی آیدا پناهنده، اکران خود را به صورت رسمی با فروش ۵۰۰ میلیون تومانی در سینماهای سراسر کشور آغار کرد و عوامل این فیلم در اولین روز اکران و استقبال بی‌نظیر مردم، همراه مخاطبین در پردیس سینمای کوروش به تماشای فیلم نشستند.


در آغاز نمایش فیلم، آیدا پناهنده، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده فیلم با اشاره به خوشحالی‌اش بابت اکران «تی‌تی» به مخاطبین گفت: «امیدوارم بعد از دیدن فیلم، دختران و پسرانی که یکدیگر را دوست دارند، بیش از قبل به هم عشق بورزند؛ همسران بیشتر همدیگر را دوست داشته باشند و فرزندان و والدین بیش از پیش به هم محبت کنند؛ چون فرصت دوست داشتن در زندگی ما کوتاه است و این فرصت کوتاه را باید قدر دانست. عشق، حلقه‌ی مفقوده‌ی روزگار ماست.

الناز شاکردوست که در این نمایش‌های مردمی که با استقبال مخاطبان مواجه شده بود، برادر و خواهرش نیز او را همراهی می‌کردند، ضمن خوشحالی از حضور آن‌ها و خوش‌آمدگویی به مردمی که برای دیدن فیلم آمده‌اند، از آن‌ها خواست به دیدن فیلم «زالاوا» ساخته ارسلان امیری نیز بنشینند. هوتن شکیبا بعد از تشویق طولانی‌اش، ضمن خیر مقدم به بینندگان عنوان کرد: «یک گروه بزرگی ۳ سال پیش با سختی زیاد در کنار برف، باران، کولاک و… این فیلم را ساختند و خوشحالم بالاخره فیلم را می‌توانیم در کنار مردم روی پرده سینما ببینم»

ارسلان امیری، دیگر نویسنده «تی‌تی» که فیلم «زالاوا» نیز به کارگردانی او در اکران سینماهاست، ضمن خوشحالی بابت استقبال مردم در اولین روز اکران، با اشاره به سختی‌هایی که برای ساخت این فیلم وجود داشته، از بینندگان خواست اگر فیلم «تی‌تی» را دوست داشتند، به دیدن «زالاوا» هم بروند.

آیدا پناهنده در ادامه از مردم خواست با حمایتشان از فیلم‌های روی پرده، مانند چراغ‌، مسیر سینمای ایران را روشن نگه دارند و اینکه با وجود مشکلات معیشتی و دشواری‌های زندگی، سینما بیش از هر زمان دیگری به حضور جدی و پرشور مردم نیاز دارد.
تیزر: شهاب اسدی

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها