{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اولین تصویر از فیلم تازه زر امیرابراهیمی: رونمایی از «بازماندگان» بعد از جایزه جشنواره کن

اولین تصویر از فیلم تازه زر امیرابراهیمی: رونمایی از «بازماندگان» بعد از جایزه جشنواره کن
کدخبر : 15284

زر امیر ابراهیمی در اولین فیلم بعد از دریافت نخل طلایی بهترین بازیگر زن، در فیلم «بازمانده» اولین فیلم بلند گیوم رنسون بازی کرده که قرار است اولین نمایش خود را در جشنواره فیلم «آنگولِم فرانکوفون» تجربه کند.

به گزارش هنر ام‌روز، زهرا امیر ابراهیمی در این فیلم در کنار دنی منوشه بازیگر شهیر فرانسوی بازی می‌کند که بسیاری از سینمادوستان او را با بازی در افتتاحیه نفس گیر «حرامزاده‌های بی‌آبرو» تارانتینو به یاد دارند. این فیلم روایت شخصیتی به نام ساموئل (با بازی منوشه) است که بعد از یک تراژدی در زندگی شخصی‌اش به کلبه‌اش در کوههای آلپ ایتالیا رفته، محلی که مهاجرین غیرقانونی برای عبور از ایتالیا به فرانسه از آن استفاده می‌کنند. ساموئل ابتدا نسبت به خشم ساکنین محلی که به دستگیری و گرفتن این مهاجرین قانونی می‌پردازند، بی‌توجه است، اما سپس با چهره (زر امیر ابراهیمی) برخورد می‌کند که کشور در حال جنگش را برای زندگی بهتر در فرانسه ترک کرده، و وقتی با درماندگی او روبرو می‌شود، تصمیم می‌گیرد برای عبور از مرز آن هم در حالی که تنها چند ساعت وقت هست، به چهره کمک کند. در کنار منوشه و امیر ابراهیمی، ویکتوری دبوآ و اسکار کوپ هم در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

15 امین جشنواره «آنگولِم فرانکوفون» در روز 23 آگوست امسال (اول شهریور) آغاز به کار خواهد کرد و 5 روز ادامه خواهد داشت و سال گذشته بیش از 30 هزار تماشاگر در این جشنواره به تماشای فیلم‌های مختلف نشسته‌اند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها