{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

علی روئین‌تن: «بانک زده‌ها» می‌تواند پرفروش باشد/ فیلم را به علی انصاریان تقدیم می‌کنم

علی روئین‌تن: «بانک زده‌ها» می‌تواند پرفروش باشد/ فیلم را به علی انصاریان تقدیم می‌کنم
کدخبر : 15376

علی روئین‌تن تهیه‌کننده فیلم «بانک زده‌ها» درباره صدور پروانه نمایش این فیلم و پیش‌بینی وضعیت اکران آن توضیح داد.

به گزارش هنر ام‌روز، فیلم «بانک زده‌ها» به نویسندگی و کارگردانی جواد اردکانی و تهیه کنندگی علی رویین‌تن که فیلمبرداری آن در نیمه دوم سال ۱۳۹۹ کلید خورد و روند تولید آن به دلیل محدودیت‌های دوران کرونا کندتر از پیش‌اولیه پیش رفت، به تازگی از شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی پروانه نمایش دریافت کرده است.

این فیلم درباره علاقه نوجوانان ایرانی به گروه مشهور کره‌ای «بی تی اس» است که مراحل فنی خود را مدتی است به پایان رسانده و پروانه نمایش آن در حالی صادر شد که یکی از بازیگران اصلی‌اش علی انصاریان از دنیا رفته است و دیگر مجالی برای دیدن نتیجه کار خود ندارد.

در این فیلم نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، بیژن بنفشه خواه، منوچهر زرگر، پارمیدا قریشی، مینا عبدی، مسعود محمودی، پروین ملکی، الناز عبدی و سحر قریشی به نقش آفرینی پرداخته‌اند و سحر قریشی در دو نقش ظاهر شده است.

علی روئین‌تن تهیه کننده این فیلم در گفتگو با خبرنگار صبا درباره روند صدور پروانه نمایش فیلمش گفت: حدود ۶ ماه طول کشید تا پروانه صادر شود. واقعیت این است که هنگام فیلمبرداری به معضل کرونا برخوردیم و حتی مجبور بودیم هرروز از حضور یک پزشک در صحنه فیلمبرداری بهره‌مند باشیم و مدام در حال تست دادن بودیم.

او توضیح داد: چون پروانه ساخت فیلم در دولت قبلی صادر شده بود ما ناچار بودیم صبر کنیم تا سازوکار جدید مشخص شده و مدیران جدید سر کار بیایند، بنابراین روند صدور پروانه نمایش «بانک زده‌ها» کمی بیش از روال عادی به طول انجامید ضمن آنکه سیستم جدید هم با منطق خودش به فیلم‌ها نگاه می‌کند و حتی آن‌هایی که قبلا پروانه گرفته‌اند باید دوباره بررسی شده و از نو پروانه بگیرند.

روئین‌تن درباره زمان اکران فیلمش اظهار کرد: اگر بتوانیم با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به توافق برسیم و منعی در کار نباشد این فیلم به زودی اکران می‌شود و اگر نه، اکران آن به بعد از ماه محرم و صفر موکول خواهد شد.

و ادامه داد: «بانک زده‌ها» یک فیلم تجاری کمدی است و به این دلیل می‌تواند پرفروش باشد، بنابراین طبق تصمیم شرکت پخش‌کننده احتمالا در بیشتر سالن‌های سینما به اکران درمی‌آید.

تهیه‌کننده فیلم «بانک زده‌ها» اظهار کرد: از حالا درباره میزان فروش این فیلم پیش‌بینی خاصی ندارم اما امیدوارم مردم آن را دوست داشته باشند و از تماشای آن یک دل سیر بخندند و در شرایط سختی که بر مردم کشور وارد شده است کمی خوشحالی را تجربه کنند.

علی روئین‌تن تصریح کرد: دلم می‌خواهد سپاسگزاری ویژه‌ای از عوامل فیلم داشته باشم که در بحران کرونا مردانه پای من ایستادند و باید بگویم خیلی متاسفم که علی انصاریان عزیز را از دست دادیم.

او بیان کرد: پروانه نمایش فیلم «بانک زده‌ها» در آستانه تولد علی انصاریان صادر شد و امیدوارم از آنجایی‌که انصاریان فردی شاد بود و شادی را دوست داشت ما نیز بتوانیم شادی را به مردم منتقل کنیم.

روئین‌تن در انتها ضمن تبریک تولد علی انصاریان به دوستدارانش گفت: می‌خواهم این فیلم و پروانه نمایشش را به علی انصاریان، خنده‌هایش و کسانی که او را دوست داشتند تقدیم کنم.

نهال یوسفی‌پور

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها