{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اکران مردمی فیلم "چند میگیری گریه کنی ۲" در مشهد با حضور ابوالفضل پورعرب

اکران مردمی فیلم "چند میگیری گریه کنی ۲" در مشهد با حضور ابوالفضل پورعرب
کدخبر : 15595

اکران مردمی فیلم "چند میگیری گریه کنی ۲" با حضور ابوالفضل پور عرب، یکی از بازیگران این فیلم پنجشنبه‌شب در سه پردیس سینمایی مشهد با حضور پرشور علاقه‌مندان به سینما برگزار شد.

به گزارش هنر ام‌روز، پردیس‌های هویزه در ساعت ۱۷، اطلس در ساعت ۱۹ و سیمرغ در ساعت ۲۲:۳۰ میزبان ابوالفضل پورعرب بودند و فیلم "چند میگیری گریه میکنی ۲" را با حضور وی و علاقه‌مندان به سینما و تعدادی از عوامل فیلم به نمایش گذاشتند.

ابوالفضل پورعرب که در ابتدا با استقبال سینما دوستان رو به رو شد، با علاقه مندان عکس های انفرادی گرفت و سپس با آنان در سالن سینما به تماشای فیلم "چند میگیری گریه کنی ۲" نشست.

 

چند می‌گیری گریه کنی ۲ فیلمی به کارگردانی علی توکل‌نیا، نویسندگی رحیم بهبودی‌فر و تهیه‌کنندگی علی توکل‌نیا و حسن توکل‌نیا محصول سال ۱۳۹۸ است. این فیلم ادامه فیلم چند می‌گیری گریه کنی است که در سال ۱۳۸۵ اکران شده‌است.

این فیلم داستان خانواده‌ای است که پس از فوت پدرشان برای دریافت سهم خود از مایملک پدری به ایران می‌آیند. آنها دور هم جمع می شوند تا وصیت نامه پدر خوانده شود و شروع به تقسیم ارث کنند.

اما نکته عجیب در وصیت نامه این بود که آنها باید برای رسیدن به مال و اموال پدر خود شروطی را که در وصیت نامه قید شده است را تمام و کمال اجرا کنند.شرایطی عجیب که تمام معادلات ذهنی آن ها را به هم می‌ریزد. آنها موظف هستند به تمام شرطهای پدر در وصیت‌نامه عمل کنند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها