{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خانم بازیگر: دستمزدها در سینما کاهش یافته است/ بدون درآمد شغل‌های دیگر نمی‌توانم زندگی راحتی داشته باشم

خانم بازیگر: دستمزدها در سینما کاهش یافته است/ بدون درآمد شغل‌های دیگر نمی‌توانم زندگی راحتی داشته باشم
کدخبر : 15731

بازیگر سریال «سرخوشی» می‌گوید بدون درآمدی که از شغل‌های دیگر به جز بازیگری دارد، نمی‌توانست در لس‌آنجلس زندگی کند.

به گزارش هنر ام‌روز، سیدنی سویینی ستاره سریال «سرخوشی» (Euphoria) و به زودی «مادام وب» (Madame Web) می‌گوید بازیگران مانند گذشته دستمزد دریافت نمی‌کنند. سویینی که به تازگی نامزد دریافت امی شده در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید بدون درآمدی که از شغل‌های دیگر به جز بازیگری دارد، نمی‌توانست در لس‌آنجلس زندگی کند.

 

سویینی می‌گوید: «می‌خواهم خانواده تشکیل دهم، همیشه می‌خواستم یک مادر جوان باشم، اما نگران این هستم که صنعت [فیلمسازی] چگونه به زنان جوانی که فرزندی به دنیا می‌آورند لکه ننگ می‌زند و به شکل دیگری به آن‌ها نگاه می‌کند. نگران بودم که اگر کار نکنم، پول و حمایتی برای فرزندانم نداشته باشم.»

سویینی اضافه می‌کند: «اگر می‌خواستم شش ماه استراحت کنم، درآمدی برای پوشش این مدت نداشتم. کسی را ندارم که از من حمایت کند، کسی را ندارم که به او رو کنم، تا قبض‌هایم را بدهد و یا درخواست کمک کنم.»

به گزارش ۳۰نما، این بازیگر ۲۴ ساله ادامه می‌دهد: «مثل گذشته به بازیگران پول نمی‌دهند، و با وجود پلتفرم‌های استریم، دیگر درصدی از فروش فیلم دریافت نمی‌کنید. ستاره‌های باسابقه هنوز دستمزد [خوبی] می‌گیرند، اما من باید ۵ درصد به وکیلم، ۱۰ درصد به ایجنت‌ها، و ۳ درصد یا چنین چیزی به مدیر برنامه‌هایم بدهم.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها