{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتقاد از لهجه کوبایی آنا د آرماس در نقش مرلین مونرو

انتقاد از لهجه کوبایی آنا د آرماس در نقش مرلین مونرو
کدخبر : 15864

بسیاری از بازیگران تاکنون نقش مرلین مونرو را در سینما و تلویزیون بازی کردند و حالا ستاره کوبایی هالیوود آنا د آرماس نقش او را در «بلوند» بازی کرده است اما این انتخاب به مذاق تعدادی از سینمادوستان خوش نیامده.

به گزارش هنر ام‌روز، پخش تریلر «بلوند» ساخته اندرو دومینیک بخاطر لهجه آنا د آرماس در شبکه‌های اجتماعی بحث ایجاد کرد. عده‌ای عقیده داشتند که لهجه کوبایی-اسپانیایی آرماس در نقش مونرو مشخص بود در مقابل عده‌ای دیگر تصویر د آرماس از مونرو را ستایش کردند.

همزمان نمایندگان مرلین مونرو از بازی آنا د آرماس در «بلوند» حمایت کردند. مارک روزن، مدیر «ان جی بی» که مدیریت اموال مونرو را برعهده دارد، به ورایتی گفت:«مرلین مونرو نماد بی‌همتایی در هالیوود و فرهنگ عامه و فراتر از نسل‌ها و تاریخ است. هر بازیگری که نقش او را بازی می‌کند می‌داند که بار سنگینی به دوش می‌کشد. بر مبنای تریلر به تنهایی، به نظر می‌رسد آنا انتخابی عالی برای نمایش شکوه، انسانیت، و شکنندگی مرلین بوده است. مشتاق هستیم فیلم را به صورت کامل ببینیم!»

فوربس در نوامبر 2020 گزارش داد که دارایی مونرو بین 1 اکتبر 2019 تا 1 اکتبر 2020 به مبلغ 8 میلیون دلار رسیده است که این هنرمند نمادین را در فهرست سالانه پردرآمدترین سلبریتی‌های مشهور مرده در رتبه سیزدهم قرار داد.د آرماس برای رسیدن به نقش مرلین مونرو «کتاب جویس، صدها عکس، ویدیو های باقی مانده، صدای ضبط شده، فیلم‌ها و هر چه که از مونرو به دستش رسید» مطالعه کرده.

«بلوند» از بیست و هشتم سپتامبر به نمایش در می‌آید.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها