{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خبرهای جذاب از جوکر ۲/ لیدی گاگا مقابل واکین فینیکس می‌ایستد

خبرهای جذاب از جوکر ۲/ لیدی گاگا مقابل واکین فینیکس می‌ایستد
کدخبر : 15875

برادران وارنر با انتشار یک تیزر نقش‌آفرینی لیدی گاگا در جوکر ۲ را تأیید و تاریخ پخش این فیلم را نیز اعلام کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، نقش‌آفرینی «لیدی گاگا» در دنباله «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie a Deux) به کارگردانی «تاد فیلیپس» تأیید شد. برادران وارنر و دی‌سی با انتشار یک تیزر اضافه شدن گاگا، بازگشت «واکین فینیکس» و اکران فیلم در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ را به تأیید رسانده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که این دنباله یک فیلم موزیکال خواهد بود و گاگا نقش «هارلی کویین» را بازی خواهد کرد. با این حال در گزارش‌های بعدی ادعا شد که گاگا نقش دیگری را بازی می‌کند.

فیلیپس در ماه ژوئن با انتشار تصویری از فیلمنامه «جوکر ۲» تولید این دنباله را رسماً به تأیید رساند. انتظار می‌رود فیلمبرداری این پروژه از دسامبر آینده آغاز شود.

به گزارش ۳۰نما، گاگا اخیراً در «خاندان گوچی» (House of Gucci) با «ریدلی اسکات» همکاری کرده است. این خواننده و بازیگر سابقه همکاری با فیلیپس در «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) به عنوان تهیه‌کننده را دارد. آن فیلم موزیکال گاگا را نامزد اسکار بهترین ترانه اریجینال کرد.

دی‌سی و برادران وارنر تا دو سال آینده فیلم‌های «بلک آدام» (Black Adam)، «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the Gods)، «آکوامن و قلمرو گمشده»‌ (Aquaman and the Lost Kingdom)، و «فلش» (The Flash) را اکران می‌کنند.

«جوکر ۲» ۴ اکتبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها