{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رئیس سازمان سینمایی: مشکل «برادران لیلا» را ما ایجاد نکردیم که حل کنیم! /مشکل از سازمان سینمایی نیست، مشکل رفتار غیرقانونی دوستان است

رئیس سازمان سینمایی: مشکل «برادران لیلا» را ما ایجاد نکردیم که حل کنیم!
/مشکل از سازمان سینمایی نیست، مشکل رفتار غیرقانونی دوستان است
کدخبر : 15927

در حالی که کمتر از پنجاه روز تا اعلام نماینده ایران برای اسکار باقی مانده رئیس سازمان سینمایی هرگونه همکاری برای حل مشکل «برادران لیلا» را رد کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، خزاعی در پاسخ به اینکه آیا مشکل فیلم «برادران لیلا» را حل نمی‌کند تا با توجه به شرایطی که در حوزه پخش بین‌المللی دارد، بتواند به عنوان یکی از گزینه‌های معرفی به اسکار باشد، توضیح داد: «مشکل «برادران لیلا» را ما ایجاد نکردیم که الان ما بخواهیم حل کنیم. این فیلم شرایط طبیعی خود را داشت طی می‌کرد. اصلاحاتی در مرحله اول داشتند که باید انجام می‌شد، ولی انجام ندادند. رسماً در مجامع بین‌المللی اعلام کردند که یک فریم از این فیلم را کم نمی‌کنیم و مسئله بعدی هم اظهارنظرهایی بود که انجام دادند. همه این‌ها دست به دست هم داد که این‌ها به یک جریان تبدیل شود، پس مشکل از سازمان سینمایی نیست، مشکل رفتار غیرقانونی دوستان است. اگر همین دوستان مثل آقایان مانی حقیقی و هومن سیدی که همین الان در بازار بین‌المللی شرکت دارند، برای دریافت پروانه نمایش اقدام می‌کردند مشکلی به وجود نمی‌آمد.

هم گفتگوهایی که انجام دادند خارج از عرف سینمایی بود و مربوط به مسائل سینمای ایران نمی‌شد و هم عدم تمکین به قانون که پروانه نمایش نداشتند. درواقع مهم‌ترین دلیل همین نداشتن پروانه نمایش بود که اگر می‌داشتند این مشکلات به وجود نمی‌آمد. از قبل هم به دوستان اعلام شد که برای دریافت پروانه نمایش اقدام کنند ولی خیلی خیلی دیر این کار را انجام دادند و فکر می‌کنم هشت یا نُه جلسه هم با تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار و کارگردان برگزار شد تا مشکل حل شود.»
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها