{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اعتراض کریس راک به ویل اسمیت/ به خاطر مودبانه‌ترین شوخی عمرم کتک خوردم

اعتراض کریس راک به ویل اسمیت/ به خاطر مودبانه‌ترین شوخی عمرم کتک خوردم
کدخبر : 16015

آقای کمدین ضمن انتقاد از ویل اسمیت، تاکید می‌کند که یک روز پس از مراسم اسکار اجراهای استند-آپ را ادامه داده و خودش را یک قربانی ندانسته است.

به گزارش هنر ام‌روز، کریس راک یک بار دیگر به سیلی «ویل اسمیت» در مراسم اسکار نود و چهارم (Oscars 2022) واکنش نشان داد. راک در حالی که به همراه «دیو شپل» در لیورپول انگلستان روی صحنه رفته بود، ادعا کرد که اسمیت نباید به خاطر یک «شوخی مزخرف» به او سیلی می‌زده است.

 

راک می‌گوید: «آیا آن سیلی لعنتی درد داشت؟ البته که درد داشت. حرامزده به خاطر یک شوخی مزخرف به من سیلی زد، به خاطر مؤدبانه‌ترین شوخی عمرم.» راک اضافه می‌کند که یک روز پس از مراسم اسکار اجراهای استند-آپ را ادامه داده و خودش را یک قربانی ندانسته است.

«دیو شپل» که مانند این کمدین روی صحنه قربانی حمله شده بود، تصمیم اسمیت برای سیلی زدن به راک را «تصمیمی بسیاری عجیب» می‌خواند. شپل اضافه می‌کند که دوست قدیمی‌اش اسمیت ظاهراً «به مدت ۳۰ سال ادای یک مرد بی‌نظیر» را درآورده است. شپل می‌گوید: «امیدوارم دوباره آن نقاب را به چهره نزند.»

به گزارش 30نما، راک اولین بار پنج روز پس از برگزاری اسکار در یک اجرای استند-آپ در بوستون به آن سیلی واکنش نشان داده و گفته بود:‌ «مزخرف زیادی ندارم که در موردش بگویم، بنابراین اگر آمده‌اید که چنین حرف‌هایی بشنوید، باید بگویم که آخر هفته برای این اجرا برنامه‌ریزی می‌کردم و هنوز آن اتفاق را هضم نکرده‌ام. بنابراین در مقطعی در موردش حرف می‌زنم. هم جدی خواهد بود و هم شوخی.»

راک مدتی بعد گفته بود که «یک قربانی» نیست: «بله آن ضربه لعنتی دردناک بود. اما خودم را از آن خلاص کردم و روز بعد به کارم رسیدم. به خاطر بریدگی کاغذ به بیمارستان نمی‌روند.»

اسمیت با انتشار ویدیویی پنج دقیقه‌ای از راک و خانواده خودش عذرخواهی کرد اما پیش از آن آکادمی او را به مدت ۱۰ سال از حضور در تمامی مراسم مرتبط با اسکار محروم کرد.

راک اخیراً ادعا کرده بود که پیشنهاد اجرای اسکار ۲۰۲۳ را نپذیرفته است.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها