{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

روسیه ستاره‌های هالیوود را تحریم کرد

روسیه ستاره‌های هالیوود را تحریم کرد
کدخبر : 16020

در میان افرادی که اخیرا از سوی روسیه در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند، نام شان پن و بن استیلر دیده می‌شود، دو سینماگری که از منتقدان صریح حمله روسیه به اوکراین بوده‌اند.

به گزارش هنر ام‌روز، روسیه تحریم‌های شخصی ۲۵ آمریکایی از جمله بازیگران را در واکنش به تحریم‌های آمریکا علیه این کشور ناشی از درگیری در اوکراین اعمال کرد.

«جینا ریموندو» وزیر بازرگانی آمریکا و چندین سناتور آمریکایی در فهرست تحریم‌های جدید قرار دارند و وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که این گروه که شامل رهبران تجاری، دانشگاهیان و مقامات دولتی نیز می‌شود، برای همیشه از ورود به روسیه منع خواهند شد.

به گزارش ایسنا، دور قبلی تحریم‌های روسیه علیه آمریکایی‌ها شامل «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا و اعضای خانواده‌اش و همچنین قانون‌گذاران و رهبران تجاری می‌شد. ایالات متحده بسیاری از روس‌ها از جمله مقامات دولتی و افراد تجاری را تحریم کرده است.

در میان افرادی که اخیرا از سوی روسیه در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند، نام شان پن و  بن استیلر دیده می‌شود، دو سینماگری که از منتقدان صریح حمله روسیه به اوکراین بوده‌اند.

«شان پن» فعال اجتماعی است که در کار امدادرسانی مشارکت دارد و چندی پیش نیز برای ساخت مستندی درباره جنگ روسیه در اوکراین، وارد خاک «کی‌یف» شده بود و با رئیس جمهور اوکراین نیز دیدار کرده بود.

«بن استیلر» هم سفیر حسن‌نیت کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها