{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ریحانا مدعی اسکار شد

ریحانا مدعی اسکار شد
کدخبر : 16226

ریحانا با ترانه «من را بلند کن» (Lift Me Up) به عرصه موسیقی و ترانه‌سازی بازگشته و مدعی اسکار خواهد بود.

به گزارش هنر ام‌روز، ریحانا پس از شش سال، با فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) و ترانه «من را بلند کن» (Lift Me Up) به عرصه موسیقی و ترانه‌سازی بازگشته و مدعی اسکار خواهد بود.

 

این ترانه با نویسندگی «رایان کوگلر» کارگردان فیلم، «ریحانا» و «لودویگ گورانسن» ساخته شده و در پایان فیلم «پلنگ سیاه ۲» پخش خواهد شد. دیزنی می‌گوید این ترانه در پنج کشور مختلف ضبط شده تا ادای احترامی است به «میراث چادویک بوزمن» که تابستان سال ۲۰۲۰ درگذشت.

به گزارش ۳۰نما، گورانسن که برای قسمت اول «پلنگ سیاه» برنده اسکار بهترین موسیقی متن شده و با این ترانه در بخش بهترین ترانه اریجینال با «دستم را بگیر» (Hold My Hand) «لیدی گاگا» برای فیلم «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) رقابت می‌کند.

دیگر نامزدهای اسکار احتمالی این بخش «ناتو ناتو» (Naatu Naatu) از فیلم «ررر» (RRR)، «هیچ‌کس دوستت ندارد» (Nobody Likes U) «بیلی آیلیش» از فیلم «قرمز شدن» (Turning Red)، و «کارولینا» (Carolina) «تیلور سوییفت» برای «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» (Where The Crawdads Sing) خواهند بود.

«پلنگ سیاه» اول در بخش بهترین ترانه اریجینال مغلوب «کم‌عمق» (Shallow) «لیدی گاگا» و «بردلی کوپر» از فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) شد.

«پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» ۱۱ نوامبر اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها