{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سریال Indiana Jones در راه است!

 سریال Indiana Jones در راه است!
کدخبر : 16330

دیزنی پلاس سریال Indiana Jones را می‌سازد.

هنرام‌روز: دیزنی پلاس سریال تلویزیونی «ایندیانا جونز»‌ را در دست ساخت دارد. «ورایتی» گزارش داده است کمپانی والت دیزنی تولید این سریال را به بررسی می‌گذارد.

در این گزارش آمده است که دیزنی جلساتی با نویسندگان برگزار و ایده‌های آنان را بررسی کرده است. این سریال ممکن است پیش‌درآمد «ماجراهای ایندیانا جونز جوان» (The Young Indiana Jones Chronicles) باشد و یا بر روی شخصیتی دیگر تمرکز کند. احتمال پیوستن «هریسون فورد» در نقش اصلی اما بعید به نظر می‌رسد. او برای پنجمین و آخرین بار در «ایندیانا جونز ۵» که سال آینده اکران خواهد شد این نقش را بازی کرده است.

 

 

indiana-jones-main

منابع نزدیک به «دیلی میل» پاییز گذشته ادعا کردند که تهیه‌کنندگان «ایندیانا جونز» از جمله «کتلین کندی» قصد دارند «تغییری بزرگ و جسورانه» در چندگانه ایجاد و والر-بریج را جایگزین فورد کنند. والر-بریج ۳۶ ساله سابقه نویسندگی برای سریال «کشتن ایو» (Killing Eve) و بازنویسی فیلمنامه «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) «جیمزباند» را دارد.

فورد در رویداد D23 دیزنی تأیید کرد که به چندگانه «ایندیانا جونز» بازنمی‌گردد: «کافی است. دیگر فریب شما را نمی‌خورم.» او اضافه می‌کند: «فیلم‌های «ایندیانا جونز» در مورد معما و ماجراجویی است، اما از طرف دیگر در مورد احساس، و من بسیار بسیار خوشحالم که داستانی به‌شدت انسانی بازگو می‌کنیم، و فیلمی داریم که شما را سر جایتان میخکوب می‌کند.»

«آنتونیو باندراس»، «بوید هالبروک»، «توبی جونز» و «مدس میکلسن» از جمله بازیگران قسمت پنجم «ایندانا جونز» خواهند بود.  این دنباله ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها