{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج زن شجاع و با اراده سینما که سرنوشت خود را تغییر دادند!

پنج زن شجاع و با اراده سینما که سرنوشت خود را تغییر دادند!
کدخبر : 16333

شجاعت و داشتن اراده برای تغییر نه تنها در عالم واقعیت بلکه در دنیای سینما نیز بسیار دشوار است.

اغلب ما از دیدن ستارگان زیبای هالیوودی لذت می بریم. ما می دانیم حضور این زنان قدرتمند در موفقیت فیلم تاثیرگذار است. در اینجا می خواهیم  پنج فیلم الهام بخش درباره فریبنده ترین و شجاع ترین زنان را به شما معرفی کنیم.

بیل را بکش – Kill Bill

یک عروس باردار که مزدور هم هست و نام مامبای سیاه را انتخاب کرده، در مراسم عروسی توسط یک مرد به نام بیل تیر خورده و زخمی می‌شود. گرچه این تیر به سرش اصابت کرده اما او را نکشسته و پس از کمای چهار ساله بیدار می شود. او اکنون می خواهد از دشمنان انتقام بگیرد.

 

فیلم خارجی

 

نقطه کور – The Blind Side

یک زن مسئولیت پذیر به نام لی آن توئی از یک خانواده شاد مسیحی یک پسر نوجوان بی سواد آفریقایی-آمریکایی بی خانمان را نزد خود آورده و به او کمک می‌کند تا به یک ستاره فوتبال تبدیل شده و درس بخواند. این فیلم از جان لی هانکوک قلبتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

 

فیلم خارجی

 

ماما میا – Mamma Mia!

دختری جوان به نام سوفی در آستانه ازدواج است و دوست دارد یک مراسم سنتی داشته باشد که پدرش او را تا محراب همراهی کند. مشکل اینجاست که نمی داند پدرش کیست زیرا مادرش دونا هرگز در این باره به او چیزی نگفته است.

 

فیلم خارجی

 

شیطان پرادا می پوشد – The Devil Wears Prada

آندریا یک دختر شهرستانی و فارغ التحصیل دانشگاه است که می خواهد یک روزنامه نگار بزرگ شود و در حال حاضر دستیار میراندا پریسلی، ویراستار موفق یک مجله مد مهم شهر نیویورک است. آندریا که همیشه در آرزوی چنین شغلی بوده هرگز نمی دانست این کار آنقدر دشوار است.

 

 

 

 

فیلم خارجی

 

 

سالت – Salt

در این فیلم آنجلینا جولی نقش یک مامور سیا به نام اولین سالت را ایفا می کند که پس از اتهام به جاسوسی برای روسیه می خواهد به زندان نرود و باید نامش را از این اتهام پاک کند.

 

فیلم خارجی

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها