{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

صداپیشه شخصیت «بتمن» درگذشت!

صداپیشه شخصیت «بتمن» درگذشت!
کدخبر : 16334

کوین کانروی، صداپیشه افسانه‌ای بتمن درگذشته است. این خبر در ابتدا توسط دایان پرشینگ، صداپیشه پویزن آیوی در انیمیشن Batman: The Animated Series اعلام شد و سپس بخش انیمیشن برادران وارنر این خبر را رسما تایید کرد. کانروی ۶۶ سال سن داشت و اعلام شد که دلیل مرگ او بیماری سرطان بوده است که او مدتی پیش خبر ابتلا به این بیماری را اعلام کرده بود.

کانروی بیشتر برای صداپیشگی شوالیه تاریکی شناخته می‌شود که کار خود را با سریال‌های انیمیشنی بتمن در دهه ۹۰ میلادی از جمله انیمیشن Batman: The Animated Series آغاز کرد. او بارها صداپیشگی بتمن را در انیمیشن‌های سریالی و بلند تا بازی‌های ویدیویی در طول دهه‌های مختلف بر عهده داشته است. از جمله انیمیشن‌های بلند می‌توان به انیمیشن Batman: Mask of the Phantasm و انیمیشن Justice League اشاره کرد و او همچنین صداپیشگی بتمن را در سه‌گانه بازی Batman: Arkham استودیو راک‌استدی انجام داده بود.

فیلم خارجی

علاوه‌بر سه‌گانه بازی Batman: Arkham، کانروی در بازی Injustice: Gods Among Us، بازی Injustice 2، بازی Lego DC Super-Villains و اخیرا بازی MultiVersus صداپیشگی نقش بتمن را انجام داده بود. کانروی قرار بود برای صداپیشگی توماس وین در انیمیشن Batman: Caped Crusader حضور داشته باشد که در حال حاضر سرنوشت این پروژه مشخص نیست. آندرا رومانو، مدیر انتخاب بازیگر در بیانیه منتشر شده برادران وارنر گفت:

«کوین فراتر از یک بازیگر بود که من آن را انتخاب کردم و از کارهایش لذت بردم. او بیش از ۳۰ سال دوست عزیزی برای من بود که مهربانی و روحیه سخاوتمندش هیچ حد و مرزی نداشت. قلب مهربان، خنده عمیق و لذت بخشش و عشق خالصش به زندگی برای همیشه با من همراه خواهد بود.»

 

 
ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها