{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اگر «تونی استارک» زنده می‌ماند، چه کارهایی می‌کرد؟

اگر «تونی استارک» زنده می‌ماند، چه کارهایی می‌کرد؟
کدخبر : 16375

همه ما دوست داشتیم «تونی استارک» مرد دوست داشتنی دنیای مارول زنده بماند، اما متاسفانه در قسمت آخر این مجموعه او رااز دست دادیم.

فرض کنید که تونی استارک از بشکن نجات پیدا می کرد و به زندگی ادامه میداد، به نظر شما او بعد از این اتفاق چه کار هایی انجام میداد و به دنبال چه اهدافی میگشت. در ادامه با معرفی پنج مورد از این کار ها با ما همراه باشید.

  • . ادامه دادن استاد پیتر بودن:

پیتر پارکر یکی از مهم ترین چهره های زندگی تونی است. پس از مرگ تونی، پیتر مطمئناً کار آسانی ندارد و تونی ممکن است ناخواسته اوضاع را بدتر کرده باشد. او با اعتماد به قضاوت پیتر، کنترل هوش مصنوعی قدرتمند EDITH را به پیتر داد ، که در نهایت ابرقهرمان جوان را در دید کوئنتین بک قرار داد.

  • با چرخش وقایع، هویت پیتر به عنوان مرد عنکبوتی برای جهان آشکار می شود. آخرین راه حل پیتر برای مشکل خود، مراجعه به دکتر استرنج برای کمک، یک شکست بزرگ است. در فیلم Spider-Man: No Way Home ، هرکسی که پیتر دوستش دارد یا مرده است یا فراموش کرده است که وجود دارد. اگر تونی زنده بود، هیچ یک از این وقایع غم انگیز رخ نمی داد و تونی همچنان پیتر را راهنمایی می کرد.
  •  

 ایجاد گروه ایلومیناتی:

  • پس از پایان بازی ، به نظر می‌رسد که انتقام‌جویان عمدتاً اختلافات خود را کنار گذاشته‌اند. با این حال، تونی در ابتدای پایان بازی متوجه بود که تیم آنها کافی نیست، همانطور که مشاجره او با استیو نشان می دهد. او همچنین می دانست که به تنهایی نمی تواند یک عامل بازدارنده برای یک تهدید کیهانی باشد. با توجه به فاجعه تانوس، تونی می‌خواهد برای تهدیدات آینده آمادگی بیشتری داشته باشد. این آمادگی ها فراتر از طراحی لباس های زرهی جدید است. او ممکن است به دنبال جذب انتقام‌جویان بیشتر، ایجاد تیم دیگری یا کار با یک تیازاز مولتیورس دیگری باشد.
  • وقت گذراندن با خانواده:
  • پس از فیلم Avengers: Infinity War ، تونی از زندگی به عنوان یک ابرقهرمان کناره‌گیری می‌کند و با پپر ازدواج می‌کند. آنها با هم یک دختر به نام مورگان دارند. وجود خانواده‌اش چیزی است که تونی را قبل از تصمیم‌گیری برای انجام برنامه سفر در زمان پرخطر خود مردد می‌کند.
  • اگر او از نبرد با تانوس جان سالم به در برده بود، بدون شک اولین چیزی که در لیست کارهای تونی قرار داشت گذراندن وقت با خانواده اش بود. پپر وقتی گفت تونی سزاوار استراحت است بهترین حرف را زد. با این حال، این استراحت نباید دائمی باشد و می‌توانست در کنار پپر صرف شود.
  •  مطالعه بر روی مولتیورس:

Multiverse از زمان No Way Home برای MCU اهمیت بیشتری پیدا کرده است، اما این مفهوم قبلاً پس از پایان بازی روی میز قرار داشت . پس از اختراع تونی در سفر در زمان، او ممکن است وسوسه شود که چند جهان را بیشتر مطالعه کند.

تونی ممکن است متوجه شده باشد که مداخلات آنها در شاخه‌های زمانی مختلف می‌تواند خطرات غیرمنتظره‌ای داشته باشد، همانطور که زمانی که لوکی از اسارت فرار کرد و TVA را به چالش کشید. تصمیم کاپیتان آمریکا برای گذراندن روزهای خود در گذشته نیز ممکن است تونی را مجبورکرده باشد تا به موضوع عمیق‌تر نگاه کند.

 

​​​

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها