{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«شهرام شکیبا» جایگزین «سروش صحت» شد/ برنامه «کتاب باز» برای همیشه به پایان رسید

«شهرام شکیبا» جایگزین «سروش صحت» شد/ 
برنامه «کتاب باز» برای همیشه به پایان رسید
کدخبر : 16380

قسمت اول برنامه دیدی نو از سه شنبه ۲۴ آبان در روز کتاب و کتابخوانی، با اجرای شهرام شکیبا از شبکه نسیم پخش می‌شود.

 «دیدی‌نو» برنامه‌ای ترکیبی در حوزه کتاب است و شبکه نسیم قصد دارد آن را جایگزین «کتاب‌باز» کند. این برنامه از سه‌شنبه 24 آبان روی آنتن می‌رود. شهرام شکیبا فارغ‌التحصیل رشته ادبیات فارسی است و از این جهت نسبت به حمید گلی بیشتر با فضای این برنامه تناسب دارد. شهرام شکیبا در سال‌های اخیر یک جورهایی به آچارفرانسه تلویزیون برای اجرای برنامه‌هایی با موضوعات کاملا متفاوت تبدیل شده. از قندپهلو گرفته تا برنامه‌های خانوادگی و گزارش‌های زنده از اماکن مذهبی و … جزو کارنامه او در عرصه اجرا به حساب می‌آید.

فیلم خارجی

 

این فصل از برنامه در قالب ۳۸ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای به صورت آیتم­‌های مسابقه­‌ای و رقابتی طراحی شده است. سه قسمت به طور ویژه برای گروه سنی کودک، سه قسمت گروه سنی نوجوان و ۳۲ قسمت برای گروه سنی بزرگسال، طراحی شده است. بیشتر شرکت­ کنندگان، افراد و اشخاصی هستند که از فضای مطالعه و کتاب تقریبا دور بوده و یا به زبان ساده اهل کتاب نیستند.

میرصالحی، مدیر شبکه نسیم، در پاسخ به  گمانه‌هایی مبنی بر جایگزینی و تشابه برنامه «دیدی نو» به یک برنامه قدیمی کتاب‌خوانی را در شبکه نسیم رد کرده و گفت: «حوزه کتاب و مطالعه، عرصه‌ای گسترده است که جای زیادی برای کار دارد بنابراین هیچ برنامه و برنامه‌سازی نمی‌تواند جای گروه و برنامه دیگری را تنگ کند یا بگیرد. برنامه «دیدی نو» هم هیچ وقت در پی جایگزینی نبوده و نیست و در حد بضاعت خودش تلاش می‌کند در عرصه وسیع کتاب و کتاب‌خوانی سهمی داشته باشد.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها