{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خانواده اسمیت برای اولین بار پس از سیلی اسکار روی فرش قرمز رفتند

خانواده اسمیت برای اولین بار پس از سیلی اسکار روی فرش قرمز رفتند
کدخبر : 16443

اسمیت‌ها در مراسم افتتاحیه «آزادی» روی فرش قرمز رفته‌اند.

«ویل اسمیت» و اعضای خانواده‌اش برای اولین بار پس از سیلی اسکار روی فرش قرمز رفتند. بازیگر برنده اسکار «شاه ریچارد» (King Richard) در مراسم افتتاحیه فیلم جدیدش «آزادی» (Emancipation) در لس‌آنجلس حاضر شده بود. او در ماه مارس گذشته روی صحنه مراسم اسکار که به صورت زنده پخش می‌شد به «کریس راک» سیلی زد چون با سر تراشیده همسرش «جیدا پینکت اسمیت» شوخی کرد.

این بازیگر ۵۴ ساله به همراه همسرش جیدا و فرزندانش جیدن، ویلو و تری روی فرش قرمز رفت و مقابل دوربین عکاسان حاضر شد. در مقعطی از این مراسم اسمیت بر سر جیدا بوسه زد.

اسمیت در فیلم «آزادی» به کارگردانی «آنتوان فوکوآ» نقش برده‌ای به نام پیتر را بازی کرده است که از لوییزیانا فرار می‌کند تا به ارتش اتحادیه در جنگ داخلی آمریکا ملحق شود. او در مراسم افتتاحیه فیلم به «اینترتینمنت تونایت»‌می‌گوید: «پیتر به زیباترین شکل در قلب من بود. تجلیل از رابطه میان رنج و رستگاری، درک اینکه هیچ‌کس پس از به دوش کشیدن صلیب [زنده] نمی‌ماند. تغییری بسیار بسیار زیبایی است.»

اسمیت در مصاحبه دیگری با «ترور نوآ» یادی می‌کند از شب برگزاری اسکار: «شب وحشتناکی بود، همان‌طور که می‌توانید تصور کنید. می‌دانید، پیچیدگی‌ها و نکات جزئی زیادی داشت. اما در نهایت، من – اختیار عملم را از دست دادم، می‌دانید؟»

سریال خارجی

او اضافه می‌کند که هیچ‌کس نمی‌تواند آنچه بر دیگری گذشته را درک کند: «یعنی همه این مسائل وجود دارد و آن‌ها شناختی از آن ندارند و غریبه‌اند، و تو نمی‌دانی که این مردم در چه حالی‌اند. آن شب مشکلی برای من پیش آمده بود. به هیچ وجه نمی‌خواهم رفتارم را توجیه کنم. به مسائل زیادی مرتبط بود. پسری کوچک بود که کتک خوردن مادرش از پدرش را می‌دید، می‌دانید؟ همه این‌ها در آن لحظه به جوش آمد. این فردی نیست که بخواهم باشم.»

فیلم «آزادی» ۹ دسامبر از اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها