{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

همه چیز درباره‌ی تولید آثار سینمایی بدون حجاب!

همه چیز درباره‌ی تولید آثار سینمایی بدون حجاب!
کدخبر : 16445

برخی تولیدات سینما و شبکه خانگی با احتمال تغییر قوانین پوشش در سینما در حال فیلم‌برداری هر پلان با دو پوشش متفاوت بازیگران زن هستند.

به گزارش هنر‌ام‌روز، به نقل از برنا؛برخی تولیدات سینما و شبکه خانگی با احتمال تغییر قوانین پوشش در سینما در حال فیلم‌برداری هر پلان با دو پوشش متفاوت بازیگران زن هستند. این خبری است که دو سینماگر با رویکردهای متفاوت اعلام کرده‌اند. وحید وکیلی‌فر(کارگردان سینما) در ابتدا این خبر را به شکل مبهمی اعلام کرد و نوشت:«امروز دوستی گفت در بعضی فیلم‌های در حال ساخت، بعضی صحنه‌ها را در دو ورژن فیلم‌‌برداری می‌کنند. این مال یک فیلم نیست، ظاهرا بسیاری...»

بعد از ادعای محمدرضا شفیعی(تهیه کننده) درباره ساخت برخی فیلم‌ها با دو برداشت با دو پوشش متفاوت، سازمان سینمایی افرادی که چنین قصدی دارند را تهدید به توقف تولید و تبعات جبران ناپذیر کرد.

مدیرکل دفتر تولید سازمان سینمایی در این مورد گفت: «بر اساس اطلاع موثق سازمان سینمایی چنین خبری صحت ندارد و هیچ یک از فیلم‌های سینمایی در حال تولید دست به چنین اقدام قانون شکنانه‌ای نزده‌اند. بدیهی است در صورت صحت چنین خبری، فیلم موردنظر در هر مرحله‌ای از ساخت و تولید، متوقف و تبعات جبران ناپذیری را برای سازندگان اثر در پی خواهد داشت.

توصیه ما به عنوان سازمان سینمایی به سرمایه گذاران، تهیه‌کنندگان و کارگردانان این است که مراقب اسم، اعتبار و سرمایه خود باشند چرا که تبعات هرگونه تخطی از قوانین رسمی کشور متوجه عوامل اصلی خواهد بود.

سینمای شریف ایران، قانونمند و متعالی بوده و بدون تردید مطابق با قوانین رسمی کشور به حیات پر برکت خود ادامه خواهد داد.»

قابل ذکر است که عکس این مطلب تزیینی است و بازیگر فیلم سلام بمبئی ایرانی نیست.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها