{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج فیلم درباره به قتل رسیدن فرزندان توسط والدین!

پنج فیلم درباره به قتل رسیدن فرزندان توسط والدین!
کدخبر : 16447

مرگ فرزندان همیشه غم بسیار بزرگ و جبران ناپذیری برای والدین به جا می‌گذارد، اما گاهی خود والدین دست به از بین بردن فرزند خود می‌زنند که اکثرا در اثر یک مشکل روانی رخ می‌دهد. در میان اثار سینمایی نمونه‌های زیادی وجود دارند که به این موضوع می‌پردازند. در ادامه به معرفی پنج تا از بهترین آنها می‌پردازیم.

«مامان و بابا»

این اثر یک فیلم کمدی ترسناک محصول سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی برایان تیلور است. این فیلم با بازی نیکلاس کیج و سلما بلر در بخش جنون نیمه‌شب در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو 2017 به نمایش درآمد و در 19 ژانویه 2018 توسط مومنتوم پیکچرز در سینما اکران شد. این فیلم که محصول مشترک بریتانیا و آمریکا بود، در باکس آفیس ضعیف عمل کرد، اما عموماً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد.

فیلم با مادری شروع می‌شود که برای فرزندش موسیقی می‌فرستد و ماشینش را روی ریل راه‌آهن می‌گذارد و کودک را در ماشین رها می‌کند تا بمیرند. این نشان دهنده طاعون مرموز است که همه والدین را در یک شهر حومه شهر تحت تأثیر قرار می‌دهد و ...

Mom_and_Dad_(2017_film)


 

«فرار» 

 یک فیلم ترسناک روان‌شناختی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی آنیش چاگانتی و نویسندگی چاگانتی و سو اوهانیان است. در این فیلم کیرا آلن در نقش کلویی شرمن، یک نوجوان معلول آموزش‌دیده در خانه بازی می‌کند که به این گمان می‌رود که مادرش دایان (سارا پالسون) راز تاریکی را در مورد تربیت او پنهان می‌کند.

Run_poster



 

دیگران

The Others (اسپانیایی: Los otros) یک فیلم ترسناک روان‌شناختی به سبک گوتیک انگلیسی زبان اسپانیایی است که در سال 2001 به نویسندگی، کارگردانی و موسیقی متن توسط آلخاندرو آمنابار ساخته شده است. نیکول کیدمن، فیونولا فلانگان، کریستوفر اکلستون، الین کسیدی، اریک سایکس، آلاکینا مان و جیمز بنتلی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان از جایی آغاز می‌شود که در سال 1945، گریس استوارت یک روز پس از جنگ جهانی دوم از یک کابوس بیدار می شود. او در یک خانه روستایی دورافتاده در جرسی زندگی می کند، جزیره کانال که قبلا توسط آلمانی ها اشغال شده بود. او با دو فرزند خردسالش، آن و نیکلاس، که بیماری نامشخصی با حساسیت به نور دارند، هستند و ...

MV5BMTAxMDE4Mzc3ODNeQTJeQWpwZ15BbWU4MDY2Mjg4MDcx._V1_

«درخشش»

این اثر یک فیلم ترسناک روان‌شناختی محصول سال ۱۹۸۰ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی استنلی کوبریک و نویسنده رمان‌نویس دایان جانسون است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر استیون کینگ در سال 1977 ساخته شده است و جک نیکلسون، شلی دووال، اسکاتمن کروترز و دنی لوید در آن ایفای نقش می کنند. شخصیت اصلی فیلم جک تورنس (نیکلسون)، نویسنده مشتاق و الکلی در حال بهبودی است که به همراه همسرش وندی تورنس (دووال) و جوان، موقعیتی را به عنوان نگهبان خارج از فصل هتل تاریخی اوورلوک در کلرادو راکی ​​می پذیرد. پسر، دنی تورنس (لوید). دنی دارای توانایی های روانی به نام "درخشش" است. پس از اینکه طوفان زمستانی تورنسس را در برف گرفتار می کند، سلامت عقل جک به دلیل نفوذ نیروهای ماوراء طبیعی ساکن هتل بدتر می شود.

فیلم خارجی

سقوط

یک فیلم درام تاریخی و جنگی آلمانی زبان محصول ۲۰۰۴ به کارگردانی الیور هیرشبیگل بر اساس فیلمنامه تهیه‌کننده آن، برند آیچینگر است. این فیلم در جریان نبرد برلین در جنگ جهانی دوم، زمانی که آلمان نازی در آستانه شکست است، می‌گذرد و روزهای پایانی آدولف هیتلر (با بازی برونو گانز) را به تصویر می‌کشد. از بازیگران آن می توان به الکساندرا ماریا لارا، کورینا هارفوش، اولریش ماتز، جولیان کوهلر، هاینو فرچ، کریستین برکل، الکساندر هلد، ماتیاس هابیچ و توماس کرچمان اشاره کرد. این فیلم محصول مشترک آلمان، اتریش و ایتالیا است.

Der_Untergang_Downfall_poster


 
 
 

 


 
 
 

 

 
 

 

 

 

 
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها