{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«امبرهرد» به دنبال راه اندازی دادگاهی تازه!

«امبرهرد» به دنبال راه اندازی دادگاهی تازه!
کدخبر : 16449

امبر هرد پس از شکست از جانی دپ به دنبال برگزاری دادگاه افترازنی جدیدی در یک ایالت دیگر است

«جانی دپ» چندین ماه پس از پیروزی بر همسر سابقش «امبر هرد» در دادگاه افترازنی ویرجینیا، به تدریج در حال بازگشت به هالیوود و بازیابی اعتبار خود است. او اخیراً حضور کوتاهی در نمایش مد ریحانا داشته و در یک فیلم بلند مقابل دوربین رفته، اما به نظر می‌رسد که نبرد حقوقی او با هرد همچنان ادامه دارد.

هفته پیش وکلای هرد به امید باطل کردن رأی دادگاه ویرجینیا، یک درخواست استیناف جدید ثبت کرده‌اند. هرد که با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» ادعا کرده بود قربانی خشونت خانگی است، در پایان شش هفته برگزاری دادگاه به پرداخت جریمه ۱۰.۳۵ میلیون دلاری محکوم شد.

«نیویورک تایمز» گزارش داده است که ادعاهایی که فی‌الواقع دقیق باشند نمی‌توانند افتراآمیز شوند. بنابراین اگرچه این پرونده عملاً بر پایه اظهارات هرد در مقاله «واشینگتن پست» بود، اما بخش‌های زیادی از دادگاه به این موضوع اختصاص پیدا کرد که آیا اتهامات هرد علیه دپ از جمله مشت زدن، کله‌پا کردن و آزار جنسی حقیقت دارند یا نه. دپ این اتهامات را در دادگاه رد کرد و گفت در این رابطه هرد فرد پرخاشگر بوده است.

در استیناف ۶۸ صفحه‌ای نمایندگان هرد ادعا شده است که دادگاه در ایالت درستی برگزار نشده و قاضی به بعضی از مدارک از جمله یادداشت‌های تراپیست‌ها در مورد اعمال خشونت بی‌توجهی کرده است. آن‌ها درخواست کرده‌اند که به واسطه مختومه کردن دعوی دپ یا برگزاری یک دادگاه به‌کلی جدید رأی دادگاه برگردانده شود.

مدیر برنامه‌های دپ در دادگاه شهادت داده بود که استخدام بازیگر در یک فیلم استودیویی پس از انتشار مقاله هرد «غیرممکن» شده است. دپ پس از آن مقاله از چندگانه «دزدان دریایی کارائیب ۵» کنار گذاشته شد.

بازیگر «آکوامن» (Aquaman) اخیراً خانه‌ای به ارزش ۱ میلیون دلار را در کالیفرنیا به فروش رسانده در حالی که دپ وضعیت بسیار متفاوتی نسبت به هرد دارد و در حال فیلمبرداری فیلم «ژان دو باری» (Jeanne Du Barry) است. او به تازگی تولید فیلم «مودیلیانی» (Modigliani) با تهیه‌کنندگی «ال پاچینو» را تأیید کرده و با «دیور» قراردادی هفت میلیون دلاری منعقد کرده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها