{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج تا از عجیب‌ترین سالن‌های سینمای جهان!

پنج تا از عجیب‌ترین سالن‌های سینمای جهان!
کدخبر : 16450

امروزه عجیب ترین سینماهای جهان مکانی برای جذب گردشگر شده اند. سینما رفتن خیلی مرسوم و حتی تبدیل به بخشی از صنعت گردشگری شده است. بسیاری از کشورها در صنعت فیلم سازی و سینما سعی می کنند تا بهترین جاذبه های گردشگری را در فیلم بگنجانند و به این شیوه تبلیغی غیر مستقیم از گردشگری کشورشان نیز می کنند. سینما قدمتی دیرینه دارد و حدودا در سال ۱۸۹۵ بود که اولین تئاتر سینما درهای خود را به روی مردم گشود. این تئاتر “برلین وینترگارتن” نام داشت. مدت ها بعد تماشای فیلم سینمایی و تئاتر به شیوه ای برای سرگرمی و تفریح تبدیل شد. این سینماهای عجیب و شگفت انگیز با به کار گیری خلاقیت فضای داخلی سینما را عوض کرده اند و سعی در ایجاد فضایی لذت بخش نموده اند. 

 

امروزه نیز فرصت تماشای نمایش زنده در تئاتر و همچنین تماشای فیلم های سینمایی با مضامین مختلف برای ما فراهم است. اکثر مردم برای تماشای فیلم سینمایی به سینماهای عادی که در مناطق مختلف شهر هستند می‌روند؛ پاپ کرن‌هایی با قیمت بالاتر از آنچه که هست خریداری می‌کنند تا به تماشای فیلم سینمایی مورد علاقه‌ی خود بنشینند. اما جالب است بدانید در دنیا سینماهای شگفت‌انگیزی وجود دارند که هر یک طراحی های منحصر به فردی دارند و حال و هوای شما را عوض می‌کنند. پس اگر از محیط تکراری سینماها خسته شده اید و احتمالا به یکی از این مقاصد سفر کردید توصیه می‌کنیم تماشای فیلم سینمایی را در این عجیب ترین سینماهای جهان تجربه کنید.

 

تئاتر سینمای پاریس | Movie Theater In Paris

تئاتر سینمای پاریس یکی از عجیب ترین سینماهای جهان است که به شکل جالبی طراحی شده است. صندلی های این سینما به نحو خوشایندی راحت و به شکل قایق هستند. سینمای خلاقانه ی پاریس به یکی از جاذبه های گردشگری این شهر محبوب تبدیل شده است.

 

فیلم خارجی

 

المپیا موزیک هال در فرانسه | Olympia Music Hall In France

این سالن سینمای شگفت انگیز در سال ۱۸۸۹ افتتاح شد و از موقع تا به امروز تغییرات زیادی در آنجا صورت داده شد. یکی از این تغییرات اضافه کردن صفحه های نمایش فیلم سینمایی بود. این تخت هایی که در تصویر می بینید به طور دائم در این سالن سینما وجود ندارند و فقط مدتی به عنوان ابزار تبلیغاتی رویدادی خاص مورد استفاده بودند.

فیلم خارجی

 

 

سینمای پولا آرِنا در کرواسی | Pula Arena

سینمای پولا آرِنا تنها بازمانده از معماری رومانیایی با برج هایی در ۴ طرف هست. تمام ۳ طرف این محوطه ی تاریخی به طور کامل محافظت شده اند. سینمای پولا آرِنا در بین سال های ۲۷ قبل از میلاد مسیح و سال ۶۸ بعد از میلاد مسیح احداث گردیده است. این جاذبه ی تاریخی تفریحی ششمین صحنه ی بزرگ برجای مانده از دوران رومانیایی ها است.

فیلم خارجی

 

تئاتر یورانیا نشنال فیلم در مجارستان | Hungary

ساختمان فوق العاده ی سینما تئاتر یورانیا نشنال فیلم از نمای خارجی و دکوراسیون داخلی فوق العاده ای برخوردار است.  این سینمای بی نظیر یکی از جواهرات گرانبهای مجارستان محسوب می شود و در میان جاذبه های دیدنی مجارستان قرار دارد. سینما تئاتر یورانیا نشنال فیلم یکی دیگر از عجیب ترین سینماهای جهان است.

فیلم خارجی

سینمای پوسکین آرت در بوداپست مجارستان | Puskin Art Cinema

پوسکین آرت سینما در بوداپست مجارستان قرار دارد. این سینمای شگفت انگیز حدود سال ۱۹۲۶ افتتاح گردید و از آن دوره تا به امروز زیباترین سینمای شهر است. در سال ۲۰۱۳ این سینما توسعه داده شد و ۲ سالن کوچک دیگر به آن اضافه گردید. زیبایی این سالن سینما عجیب بوده و همگان را به حیرت وا می دارد.

فیلم خارجی

 

 
ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها