{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج لباسی که حسابی بازیگران را اذیت کرده‌اند!

پنج لباسی که حسابی بازیگران را اذیت کرده‌اند!
کدخبر : 16463

لباس هایی که بازیگران در فیلم ها برای نقش خود به تن می‌کنند همیشه راحت نیستند. گاهی بازیگران مجبور می‌شوند یک زره سنگین ابر قهرمانی به تن کنند و گاهی هم لباسی باز و بدن نما.

لباس‌ بازیگران در فیلم‌ها همواره توجه زیادی از مخاطبان خود جلب می‌کنند و به خصوص اگر این لباس‌ها طراحی و مدل مجلل و ویژه‌ای داشته باشند. اکثر این لباس‌ها در فیلم‌های حماسی یا آثاری مربوط به دهه‌های گذشته دیده‌ می‌شوند و معرفی‌ای از شخصیت و دوران زندگی او هستند، اما بسیاری از اوقات این لباس‌ها برای بازیگرانی که قرار است ساعت‌ها آن‌ را به تن داشته باشند، بسایر دست و. پا گیر و آزار دهنده است. در ادامه به معرفی پنج لباسی که بازیگران را عصابانی کرده است می‌پردازیم. 

امیلیا کلارک: دنریس در «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones)

دیگر ستاره ی «بازی تاج و تخت» معتقد است که همبازی های مردش در این سریال خوش شانس بودند چون لباس آن ها بهتر از لباس بازیگران زن بود. بعضی سکانس های سریال در هوای گرم فیلمبرداری می شدند و لباس بازیگران مرد یک سیستم خنک کننده ی مخصوص درون خود داشت. متأسفانه بازیگران زن از این امکان برخوردار نبودند. مثلاً امیلیا کلارک تنها اجازه ی بلند کردن کلاه گیسش را داشت.

فیلم خارجی

در فیلم «جنگ ستارگان ۶: بازگشت جدای»، پرنسس لیا به دست شخصیتی به نام جابای هات اسیر می شود. او در مدت اسارت خود مجبور به پوشیدن لباسی بسیار باز و بدن نما می شود. فیشر خود گفته بود این لباس حتی برای سوپرمدل ها هم یک مصیبت محسوب می شد. او مجبور بود کاملاً صاف بنشیند چون لباس از دو طرف باز بود.

این بازیگر به طور کلی معتقد بود که چنین لباس هایی باعث شئ انگاری زن می شود، اما او چاره ی دیگری نداشت. به علاوه او به بازیگران زن اپیزودهای آخر «جنگ ستارگان» توصیه کرد از حق خود برای نپوشیدن چنین لباس هایی نگذرند.

 

بندیکت کامبربچ در «شرلوک هولمز» (Sherlock Holmes)

این بازیگر فاش کرده از لباس های این کاراگاه بی نظیر خوشش نمی آمد. او گفته با وجود خوش دوخت بودن لباس ها، کمر آن ها بسیار تنگ بود. به همین دلیل او سر صحنه احساس راحتی نمی کرد و نمی توانست به درستی نفس بکشد و حتی گوارشش مشکل پیدا کرده بود.

بندیکت کامبربچ همچنین گفته بعضی از لباس های خودش را دیگر نتوانست بپوشد، چون شباهت زیادی به لباس های این کاراگاه دارند و به همین خاطر، مخاطبان او را به این شخصیت ربط می دادند.

 

 

الیزابت اولسن: اسکارلت ویچ در «انتقام جویان» (Avengers)

الیزابت اولسن متوجه شد در فیلم «انتقام جویان» فقط لباس او بود که یقه ی بسیار بازی داشت. لباس بازیگران زن دیگر این فیلم پوشیده تر بود و او هم دلش می خواست سینه اش پوشیده باشد.

در عین حال، او درک می کرد که این تصویری بود که از اسکارلت ویچ در کتاب های کمیک وجود داشت و نشانه ی معمولی بودن این شخصیت نبود.

تام هالند در «مرد عنکبوتی» (Spider-Man)

تام هالند فاش کرده لباسش جنس بسیار زبری داشت، تا حدی که مجبور بود از زیر یک شورت باریک و یک لباس توری بپوشد تا پوستش اذیت نشود. به علاوه، زیپ های مخفی این لباس به گونه ای بود که کسی نتواند آن ها را پیدا کند، به همین دلیل درآوردن لباس بسیار دشوار شود.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها